עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? "ויצו" - המפעילה מספר בתים חברתיים לנשים שסיימו תקופה במקלט לנשים מוכות, ולילדיהן (גילאי 2-14). איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו למקום, יעבירו תוכן, פעילות אומנותית או חוג בכל נושא שעשוי לעניין את הקבוצה. ניתן גם לעזור לילדים בשיעורי בית. לאחר הפעילות תערך ארוחת ערב עם כל המתנדבים, האימהות והילדים. מתי? אחת לשבוע בימים שונים בהתאם לעיר בשעות אחה"צ. ניתן להעביר סדנה חד פעמית או חוג קבוע ומתמשך. למי לפנות? למיה במייל: mayas@wizo.org.

התנדבות באזור הצפון:

מי? תוכנית "עמיתים לנוער" של החברה למתנ"סים בשיתוף משרד הבריאות ומשרד החינוך, המציעה מערך חברתי שיקומי בקהילה ומיועדת לבני 12-18 המתמודדים עם קשיים נפשיים. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18-35 לקידום השתלבותם בקהילה של מתבגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי וחברתי, סיוע בהשתלבות בקהילה, עבודה על מיומנויות חברתיות, להוות דמות בוגרת משמעותית, מתן תשומת לב ואוזן קשבת. מתי? בימים א'-ה' בשעות אחה"צ, אחת לשבוע ובתיאום מראש. ינתנו ליווי והכשרה למתנדבים. בהתחייבות שנתית. למי לפנות? לנועה במייל: amitimlnoarhaifa@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? עמותת "חסדי ליאל" הוקמה על ידי מספר חברים כדי להנציח את זכרו של ליאל גדעוני ז"ל. בכל יום חמישי ובכל מזג אויר, באווירה נעימה ושמחה אורזים ומחלקים מתנדבי העמותה חבילות מזון למשפחות נזקקות. איפה? נתניה. מה מחפשים? מתנדבים שיסייעו באריזת חבילות מזון ולבעלי רכב סיוע בחלוקת אריזות המזון. מתי? בימי חמישי בשעות אחה"צ-ערב במתחם השוק בנתניה. למי לפנות? ליעקב במייל: segev111@gmail.com.
מי? רשות הטבע והגנים האחראית על ניהול שמורות טבע וגנים לאומיים ועל אכיפת חוקי שמירת הטבע בישראל. איפה? חופי השרון. מה מחפשים? הרשות מזמינה קבוצות מתנדבים לעקירת מיני צומח פולשים בגן לאומי חוף השרון. ומתנדבים שיסייעו באיסוף פסולת שחלקה נפלט מהים וחלקה נשארה לאחר שהות מטילים בחופים. מתי? ניתן לתאם לימי א'-ה', בין השעות 10:00-13:00. ההתנדבות הינה חד-פעמית ומתאימה לקבוצות עם משתתפים בכל הגילאים. למי לפנות? לשרון במייל: hitnadvut@npa.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? היחידה להתנדבות של עיריית תל-אביב יפו מציעה לתושבים מגוון אפשרויות להתנדבות. איפה? תל אביב. מה מחפשים? ליחידה דרושים מתנדבים לפרויקט "מיתר". שיגיעו לבית ספר תיכון בעיר וילוו את בני ובנות הנוער בפעילויות השונות שהם עוברים – מחשבים, בישול, סדנאות שונות וכו'. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 14:00-20:00. באופן חד פעמי או קבוע, בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לאביטל במייל: avital_y@mail.tel-aviv.gov.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "יד שרה" היא אגודת מתנדבים גדולה המעניקה מגוון שירותים לטיפולי בית לסיפוק צרכים המיוחדים של הפרט המתמודד עם קשיים תפקודיים. ליד שרה דרושים מתנדבים לתיעוד קורות החיים של קשישים וניצולי שואה. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו לבית הקשיש או לסניף יד שרה, תיעוד הסיפור בכתב או בהקלדה על מחשב, יצירת קשר אישי ואיסוף תמונות וזיכרונות מהקשיש. מתי? בימים ובשעות גמישים בהתאם לקשיש ולמתנדב לכשעתיים. בהתחייבות עד לסיום הפרויקט (מספר חודשים). למי לפנות? לדרורה במייל: drorag@yadsarah.org.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.