צפו בריאיון אולפן עם אלכס פרידמן, מייסד ויו"ר "נכה, לא חצי בן אדם":

אלכס פרידמן, מייסד ויו"ר "נכה, לא חצי בן אדם", יוצא בקמפיין גיוס המונים חדש בשם "הסטורי של אלכס".
מה אומר הקמפיין?
עשרים שנה אחרי שהחיים שלי השתנו, אחרי שנאלצתי לעזוב את ביה"ס, לעבור ניתוח, להיות שלוש שנים בבית במיטה והיום, כמו שאתה יודע, אני מוביל מאבק הנכים, החלטתי לצאת ולספר את הסיפור הזה, לתת כוח ואמונה גם לאחרים, שהכל אפשרי, גם כשאתה במצב פיזי לא פשוט כמוני.
התחלתי את הקמפיין הד-סטרט לגיוס המונים כדי לצאת למסע הרצאות ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
אלכס פרידמן בכפר האירוזיון
אלכס פרידמן בכפר האירוזיון
"יש מה לספר, אני גם לא בטוח שהרצאה אחת תספיק, אבל ננסה". אלכס פרידמן
מה יכלול הסטורי הזה שאתה רוצה להפוך לכמה שיותר ויראלי, אילופרטים מתוך הסיפור שלך?
"את כל סיפור החיים שלי, החל מהעלייה לארץ ישראל בגיל שנתיים, לתוך ביה"ח קפלן והבשורה להורים שלי שאני לא אשרוד עד גיל 3. דרך הלימודים בבי"ס, שעכשיו גם התגייס לטובת הסיפור הזה שזה סיפור מרגש בפני עצמו.
שלוש השנים בבית, בסגר מוחלט, וכמובן גולת הכותרת: מאבק הנכים, בחמש השנים האחרונות. יש מה לספר, אני גם לא בטוח שהרצאה אחת תספיק, אבל ננסה".

כיתה ו'2 מאחוריו

כשפרדימן מספר שהתגייסות בית הספר היא סיפור בפני עצמו, הוא מתייחס בעצם למחווה הבאה: 20 שנה אחרי שנאלץ לעזוב את בית הספר בעקבות ניתוח מורכב, כיתה ו'2 מתגייסת לסייע לאלכס פרידמן להגשים חלום.
המחנכת של פרידמן בבית הספר היסודי פינס בגדרה, נורית סבן, אף פתחה קבוצת ווטסאפ משותפת תחת השם "ו'2 מתגייסת עבור אלכס", וסיפרה בהתרגשות: "את אלכס זכיתי להכיר כמחנכת שלו בכיתה ה'. אלכס תמיד הגיע לבית הספר עם חיוך והמון שמחה, מוקף בחברים טובים שהיו סביבו לא כדי לסייע אלא כדי לצחוק ולהשתובב עימו.
2 צפייה בגלריה
אלכס פרידמן בכפר האירוזיון
אלכס פרידמן בכפר האירוזיון
אלכס פרידמן בכפר האירווזיון
"בשיעורים השונים הוא כיכב בידע הרב שלו, ושליטתו במחשבים הקדימה את זמנו. לאחר הניתוח שעבר נפגשנו בביתו אחת לשבוע כדי להשלים חומר שהפסיד אך עד מהרה הפכו המפגשים לשיעורי מחשב שאלכס העביר לי, לשיחות עומק מלאות בהומור ומתובלות בחוכמת חיים ובעיקר במסר בלתי מתפשר שהוא עומד לנצח ובגדול את צפי הרופאים. אני גאה לראות את חלומו של אלכס מתגשם כנגד כל הסיכויים, ושמחה ומתרגשת לשמוע את סיפור חייו המרתק והמסרים הנפלאים שאותם הוא מעביר לכולנו - בטוחה שתמשיך להצליח ולעמוד ביעד שלך - ולהחכים את כולנו בדברי הטעם והחכמה שלך".
מעבר לתרומה הכספית שהעניקו, התלמידים והמחנכת משתפים את הקמפיין בכל מקום שיכולים כדי לתת לו תהודה, להביא לתרומות ולהגעה ליעד הגיוס.
כמה כסף נשאר כדי להגיע ליעד?
"הקמפיין הגיע ל-50% מהסכום המיועד, כלומר גויסו 35 אלף שקלים, נותר עוד חצי מהסכום ועוד 22 יום לסיום הקמפיין. אני מזמין את כולם להצטרף ולעזור לי להגשים את החלום הזה".
  • להצטרפות לקמפיין גיוס ההמונים "הסטורי של אלכס" לחצו כאן .