עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת לה"ב - למען הפגים בישראל היא עמותה כלל ארצית שהוקמה ע"י הורים לפגים, במטרה לקדם ולשפר את מצב הפגים ומשפחותיהם ומצב הפגיות בישראל, ולהגברת המודעות לסכנות הפגות. איפה? מבית המתנדב בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בתפעול השוטף של אתר האינטרנט של העמותה. ההתנדבות כוללת כתיבת תוכן, העלאת תוכן, בניית עמודים חדשים, עיצוב וסידור האתר וכו'. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאורית במייל: orit@pagim.net.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת "נותנים באהבה" הפועלת למען אוכלוסיות מוחלשות. איפה? חיפה. מה מחפשים? פרטיים, משפחות וקבוצות מתנדבים בכל הגילאים עבור אריזת מזון לנזקקים. מתי? ימי חמישי בין השעות 9:00-13:00, לשעתיים באופן חד פעמי או מתמשך. למי לפנות? לנטלי בטלפון: 054-2491404.

התנדבות באזור המרכז:

מי? הוסטל "קידר" - בית מגורים עבור אנשים בעלי מוגבלות שכלית קלה. איפה? פתח-תקווה. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לבוגרים עם מוגבלות. ההתנדבות כוללת ישיבה עם הדייר, יצירת קשר אישי, תמיכה, שימוש אוזן קשבת, יציאה לטיולים או לבית קפה עם הדייר, לשחק איתו וכו'. מתי? בימי א'-ה' בין השעות 16:30-19:00, ובסופי שבוע בין 10:00-13:00. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? להראל במייל: kidum.dirot@gmail.com.
מי? מועדון "מורשת השואה" ע"ש אריה דוניץ ז"ל מופעל בסיוע משרד הרווחה והשירותים החברתיים, ומשמש כמקום בילוי עבור ניצולי שואה רבים, המשתתפים במגוון חוגים. איפה? בת-ים. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאה, הפעלה או חוג לניצולי שואה בתחומים שונים, כגון: תיאטרון, אמנות, מוזיקה, שירה בציבור, הרקדה, תרבות, מקרא, שוק ההון, היסטוריה, אקטואליה ועוד. מתי? בימי א'-ד', בין השעות 10:00-12:00. באופן חד פעמי או ממושך. למי לפנות? למירב במייל: meravors@walla.co.il.

התנדבות באזור השפלה:

מי? "ראשון אוהבת חיות" - ארגון הפועל למען בעלי חיים בודדים שזקוקים לחום, אהבה ותשומת לב. איפה? ראשון לציון. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 14 ומעלה לסיוע בימי אימוץ לכלבים וחתולים. ההתנדבות כוללת סיוע בשטח עם הכלבים, בין היתר לקשור אותם, לדאוג לניקיון במקום, לטייל איתם וכדומה. מתי? בימי שבת בין השעות 11:00-14:00, לשעתיים. יש לבדוק בדף הפייסבוק של העמותה לפני יציאה מהבית האם מתקיים אירוע אימוץ כסדרו. למי לפנות? לעופרה במייל: ofra.rose@gmail.com

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "אנוש" מקדמת את נושא בריאות הנפש של הפרט והמשפחה ומשקמת נפגעי נפש בקהילה בתחומי החברה, התעסוקה והדיור. העמותה מפעילה מועדון חברתי בו מקיימים סדנאות והפעלות לנפגעי נפש, בטווח הגילאים 20-67. איפה? אילת. מה מחפשים? מתנדבים להעברת סדנא, הרצאה או חוג בכל נושא מעשיר כגון ספורט, הרצאות שונות, משחק, מוזיקה, מספרי סיפורים, כתיבה יוצרת, אומנות ועוד.
מתי? ימי א', ג' ו-ד' בין השעות 16:30-19:30, אחת לשבוע לזמן הפעילות. ללא התחייבות. למי לפנות? לעידן במייל: idanreal@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.
  • עמותות המעוניינות להשתתף ביום מעשים טובים שיתקיים ב-14 במרץ, ולקבל מתנדבים לפרויקט, מוזמנות להירשם כאן.