6 צפייה בגלריה
שרון כידון ועידת הנדל''ן של ynet וידיעות אחרונות
שרון כידון ועידת הנדל''ן של ynet וידיעות אחרונות
שרון כידון
(צילום: יאיר שגיא)
צומחות, פורצות דרך אבל עדיין נלחמות על הזכויות ועל ייצוג שווה: נשים בישראל בשנת 2023 משחקות תפקיד מכריע ומורכב בעיצוב פניה של המדינה.
בוועידה מיוחדת, תחת הכותרת "הנשים של המדינה", תשים קבוצת "ידיעות אחרונות" זרקור על הנשים שמשפיעות על ישראל, בונות את העתיד ומהוות השראה לדורות הבאים. הוועידה תיערך ב-3 באפריל ותשודר בשעה 11:00 בשידור חי באתר ynet. מנחת הוועידה היא שרון כידון.
6 צפייה בגלריה
ישיבת סיעת הליכוד
ישיבת סיעת הליכוד
גם היא תשתתף. רגב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
6 צפייה בגלריה
פנינה תמנו שטה בועדה לקידום האישה
פנינה תמנו שטה בועדה לקידום האישה
פנינה תמנו-שטה
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
6 צפייה בגלריה
לימור לבנת
לימור לבנת
לימור לבנת
(צילום: יובל חן)
6 צפייה בגלריה
זהבה גלאון
זהבה גלאון
זהבה גלאון
(צילום ריאן פרויס)
6 צפייה בגלריה
ועידת "האנשים של המדינה"
ועידת "האנשים של המדינה"
יפה בן דויד
(צילום: עמית שאבי)
מתוך רצון לייצר שיח חדש ומעורר השראה סביב נשים וקידומן, השנה נקדיש את ועידת הנשים למי שלא רק פרצו דרך בעמדה או בהישג המקצועי שלהן, אלא גם עוסקות באופן יומיומי בקידום נשים ובאג'נדה נשית. לכולן מכנה משותף ברור - פתיחת דלתות לנשים אחרות, שהיא גילום מעשי של פמיניזם וחתירה ליצירת שוויון אמיתי בחברה.
הוועידה תעסוק בשלל תחומים. אלו רק חלק מהם: נשים בכירות במשק הישראלי ידברו על הדרך שלהן ועל שוויון בתחום התעסוקה, נשים שנלחמות מדי יום על זכויות וקידום מעמד האישה ישתפו בדרך למהפכה שעוד לא הושלמה, פוליטיקאיות לשעבר יגיעו לדבר על ייצוג נשים בממשלות עבר ובממשלה הנוכחית כמו גם במשרדי הממשלה. לוחמות מג"ב המשרתות בגזרות הבוערות ידברו על השירות המשמעותי והבלתי שגרתי שלהן ונערות מכל הארץ יספרו איך זה לגדול בישראל של 2023.
וזה לא הכל, בוועידה יהיו גם: רופאות בכירות, מנהלות, פעילות חברתיות, אושיות רשת, שחקניות ויוצרות תוכן, ספורטאיות ועוד.
בין הדוברות שבהן תוכלו לצפות בוועידה יהיו שרת התחבורה מירי רגב, ח"כ פנינה תמנו-שטה, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק, מנהלת היחידה לצנתורי מוח במרכז הרפואי תל אביב ד"ר טלי יונש קמחי, מנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ', יו"ר נעמת חגית פאר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית יעל שרר, מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה איילת רזין בית-אור, מנכ"לית העמותה לקידום מקצועי וחברתי הילה קניסטר בר דוד, מנכ"לית ושותפה בפירמת עורכי הדין פישר (FBC) עו"ד צפנת דרורי, מנהלת המרכז הרפואי שמיר ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנכ"לית החברה למוסדות חינוך ותרבות בתל אביב-יפו עדי צברי, נורית גפן, המפיקה דליה גוטמן, שופטת בליגת העל ספיר ברמן, מגישה בערוץ הספורט שרון פרי, הדוגמנית והשחקנית טיילור מלכוב, ד"ר נסרין חדאד חאג'-יחיא, לימור לבנת, זהבה גלאון, נורית תירוש ועוד ועוד.