בשיתוף JGive
עבור רבים, יום העבודה נפתח עם הדלקת מחשב וכניסה לממשק ניהול המשימות של חברת ההייטק הישראלית monday.com. הפלטפורמה משמשת לניהול צוותים, לוחות זמנים ומשימות - ועם פרוץ המלחמה, גם לסיוע ליוזמות האזרחיות למען הציבור. לאורך השנה, מאנדיי נעזרת בכלים שמציעה "JGive" כדי לתת בחזרה לקהילה - אבל עם פרוץ המלחמה, ההתגייסות עלתה מדרגה.
"עיקר העשייה שלנו במאנדיי בתקופת המלחמה הוא קודם כל תמיכה טכנולוגית במאות חמ"לים, פרויקטים והתארגנויות שקמו בעקבות המלחמה", מספרת רתם סלע, מנהלת פרויקטים חברתיים במאנדיי:
"לאורך השנה יש לנו צוות שמגיב למצבי חירום ואסון מסביב לעולם ומסייע בתמיכה טכנולוגית עם הפלטפורמה שלנו במצבים הומניטריים שונים. לקחנו את כל הידע של הצוות הזה בשוטף ויכולנו מהר להטמיע אותו גם כאן במלחמה, כדי לצאת לדרך כמה שיותר מהר עם הסיוע".
3 צפייה בגלריה
מאנדיי
מאנדיי
פלטפורמת JGive
(בשיתוף JGive)
הסיוע של מאנדיי מתאפשר גם בזכות השימוש של החברה בפלטפורמת ניהול התרומות של JGive, שמספקת לתורמים כלים טכנולוגיים חדשניים לתכנן, לנהל ולעקוב אחר התרומות שלהם באופן פשוט ויעיל יותר. רתם מסבירה על העבודה המשותפת: "לאורך כל השנה אנחנו עובדים איתם. זה מיזם חברתי ללא מטרות רווח שנועד לקדם את תרבות הנתינה בישראל. כחברה ישראלית, שהעשייה החברתית מאוד בליבה שלה, מאוד חשוב לנו לשתף פעולה איתם"
3 צפייה בגלריה
מאנדיי
מאנדיי
מאנדיי
(צילום: חגי דקל)
תרומה לקהילה לאורך כל השנה
גם בימי שגרה, מאנדי מסייעת הן בתרומה ישירה של החברה לעמותות שונות והן באמצעות סיוע מצד העובדים: "מאנדיי תרמה סכומי כסף מאוד משמעותיים לכל מיני עמותות בתחומים שונים עם דגש מרכזי על בריאות הנפש ותחומי הרפואה. בנוסף, מאנדיי מאפשרת לעובדים עצמם לתרום בצורה פרטית ליוזמות שונות ומכפילה את סכום התרומה לכל אחת מהיוזמות האלה".
בעזרת פלטפורמת JGive, לעובדים יש תשתית שמאפשרת להם למקסם את הנתינה שלהם וליהנות מהחזר מס שקיים בישראל על תרומות ישירות - דרך השכר. חוץ מהתרומות בשגרה "בפסח ובראש השנה אנחנו מאפשרים לעובדים לתרום את מתנת החג שלהם ואת התרומות האלו אנחנו מכפילים". גם בימי הולדת, עובדי מאנדיי יכולים לבחור לתרום את המתנה שלהם דרך אתר JGive: "זה מאפשר לנו גם בשוטף לבצע עשייה חברתית משמעותית".
3 צפייה בגלריה
מאנדיי
מאנדיי
שיפוץ המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים
ישר מהלב
"אפשרנו לעובדים להקים יוזמות פרטיות שלהם לדברים שקרובים לליבם. למשל, שיפוץ של המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים, ייצוא תרומות מזון בכמויות גדולות לבתי חולים, חיילים, משפחות. בנוסף מאנדיי מארחת כאן במשרד חמ"לים שונים ומספקת להם את כל מה שהם צריכים לתפעול החמ"ל.
אנחנו רואים היענות מאוד יפה מצד העובדים לתרום. מאוד חשוב לנו לאפשר ולהנגיש את זה לעובדים ולא לחייב חלילה אלא רק לעודד באמצעות הכפלת התרומות".
בשיתוף JGive

פורסם לראשונה: 07:00, 05.12.23