1 צפייה בגלריה
 חמישייה תומר סיימון, דנה זרמון, קורין גדעון, עדי יופי, מעיין שריג
 חמישייה תומר סיימון, דנה זרמון, קורין גדעון, עדי יופי, מעיין שריג
מימין למעלה: קורין גדעון, דנה זרמון, מעיין שריג, תומר סיימון ועדי יופי
(צילום: פזית עוז, שי פרנקו, דנה קופל, ראובן קופיצ'ינסקי)
עד כמה הרשתות החברתיות באמת משפיעות על החיים שלנו? יש בכלל אופציה להתנתק מהמסכים? והאם הבינה המלאכותית צפויה בקרוב להחליף את מיומנויות האדם? אלו רק חלק מהשאלות שבהן ידונו בפאנל מרתק שייערך בוועידת "האנשים של המדינה" של קבוצת "ידיעות אחרונות".
רוצים להגיע כקהל לוועידה? לחצו כאן
בפאנל שיתקיים תחת השם "חושבים עתיד: חיים מבעד למסך", ייקחו חלק אשת התקשורת ויוצרת התוכן קורין גדעון, יזמית ומומחית האינסטגרם דנה זרמון, העתידנית העסקית עדי יופה, המדען הראשי של מייקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ד"ר תומר סיימון וסמנכ"לית תקשורת ושותפויות META בישראל מעין שריג. את השיחה תנחה עיתונאית "ידיעות אחרונות" ליאור אוחנה.
גדעון, שמחזיקה בקהילת עוקבים ועוקבות עצומה, משתפת לקראת הוועידה על מקומן של הרשתות החברתיות בחיים שלה ובכלל: "אם פעם היו שלטי חוצות או פרסומים ברדיו - היום זה באינסטגרם. חשוב לזכור שזה לא קהל שבוי, אנשים בוחרים אחרי מי לעקוב ואיזה תוכן לצרוך. האמינות מולם חשובה. עבורי זאת גם עבודה וגם כיף גדול".
זרמון, שראתה את הפוטנציאל האדיר שטמון באינסטגרם עוד כשהיה ב”חיתולים” בישראל, מגיבה על הפרשה האחרונה שהסעירה את הרשת כינו בלוגריות ומשפיעניות 'מוכרניות' ו'רוכלות בשוק': "יש הבדל גדול בין מוכרניות לבין נשים שיוצרות תוכן ומשתפות את מחשבותיהן על נושאים וגם על מוצרים מסוימים, לנסות ולגמד את התופעה הזאת, זה נטו צרות עין ורק מחדד את הכוח שבאמת יש לנו".
בין הדוברים האחרים שייקחו חלק בוועידה שכבר הפכה למסורת: נשיא המדינה יצחק הרצוג, משה ליאון ראש עיריית ירושלים, רון חולדאי ראש עיריית תל אביב יפו, עידן רייכל, ירדנה ארזי, ליאור סושרד, ליאור רז, חנוך דאום, חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים, אורנה הוזמן בכור יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אלי הורביץ מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, יורם נוה מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שבי שמר סמנכ"לית מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות, פרופ' ציון חגי יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, ד"ר זאב פלדמן מנהל היחידה לנוירוכירורגיית ילדים בשיבא, יו״ר ארגון רופאי המדינה, מ״מ יו״ר הר״י, ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת ועוד.