עמותת "הכל מהלב" הפועלת בעשור האחרון לעזור לילדים חולים ומשפחותיהן, הוציאה לדרך פרויקט חדש בשם קרוואן המשפחות. המיזם מתווסף ל'אימפריית החסדים על גלגלים' של העמותה הכוללת: ניידות הסעה, חלוקת אוכל, ג'יפ משאלות, עגלת פינוקים ומטרות נוספות.
הקרוואן החדש, מאפשר לינה למשפחות בנות עד חמש נפשות, כאשר אחד מבני המשפחה מאושפז בבית חולים מרוחק מהבית, ואין ביכולתם לממן שהייה במלון. כך מתאפשר להם לשהות בסמוך לאחד מבתי החולים במרכז, בהם מרוכזים לרוב הטיפולים האונקולוגיים לילדים ומבוגרים. בנוסף, הקרוון מאפשר גם למשפחות הללו, לצאת להתאוורר ולקחת פסק זמן למספר ימים, לאחר תום האשפוז.
2 צפייה בגלריה
קרוואן באהבה
קרוואן באהבה
הרב מאיר בלוך ראש עמותת "הכל מהלב" ליד הקרוואן החדש
"הרעיון נולד אצלי בגלל משפחה מרמת הגולן, שנאלצה להגיע יום יום לבית חולים למרכז לבקר את הילד בבית החולים", מסביר הרב מאיר בלוך, העומד בראש העמותה."מדובר בצעד נוסף להגשמת חזון העמותה, לעזור ולתמוך ולהקל על הסבל המשפחתי והאתגרים הרבים של משפחה שמתמודדת עם מחלה קשה", "עמותת 'הכל מהלב' תומכת במשפחות, ושמה לה למטרה לראות את הילד החולה ובני משפחתו כיחידה אחת".
פרויקט הקרוואן מתקיים מתרומות, ועבור המשפחות הנזקקות לו, פועל בהתנדבות מלאה. הקרוואן המשפחתי מכיל חמש מיטות, שולחן מטבחון, שתיה ואוכל, פינוקים, וכל מה שמשפחה זקוקה לו.
2 צפייה בגלריה
קרוואן באהבה
קרוואן באהבה
"קרוואן באהבה" - מבפנים
אמא שנהנתה משהות בקרוואן משתפת: "צלצלנו בשעה 19.00, השעה שבה היינו אמורים לחזור חזרה הביתה לדימונה, מבית החולים תל השומר, היינו עייפים ותשושים, ולא היה לנו כוח לחזור עד דימונה, כי ידענו שבבוקר למחרת נחזור שוב לבית החולים. מאיר בלוך דאג לנו לקרוואן כיד המלך, עם אוכל ופינוקים, והכול היה נקי ומצוחצח. הפעם הראשונה שאכלנו באותו היום, זה היה בקרוואן: שקשוקה, רביולי והום פרייז. אין לנו מילים להודות על כך".
אם אחרת מבאר שבע מוסיפה: "פנינו אל העמותה בשעת ערב מאוחרת, כשאנחנו בבית חולים הדסה עין כרם. העמותה דאגה לשלוח את הקרוואן עד מול בית החולים, וזה היה ממש בית מלון צמוד מבחינתנו. הבן שלנו בטיפולים בהדסה, אין לנו כסף לשלם לבית מלון כדי להיות בסמוך אליו, הקרוואן והדאגה של העמותה נתנה לנו כוח להמשיך הלאה, לטפל במלוא המסירות בבן שלנו. אין לנו מילים להודות על כך".
  • ליצירת קשר ולתרומות התקשרו: *3398 או תרמו ל"עמותת הכל מהלב", בנק פאגי 52 סניף 188, מספר חשבון 409-646-199.