עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
מי? "בית חב"ד הרצליה". איפה? הרצליה. מה מחפשים? מתנדבים לחלוקת מנות חמות מידי יום עבור נזקקים. יש עדיפות להגעה עם רכב אך אפשר גם בלי. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 11:00-15:00, לשעה. למי לפנות? חב"ד הרצליה במייל: leviu770@gmail.com.
מי? מרכז יום לקשיש נווה שרת שייך לעיריית תל אביב ונותן מענה לאוכלוסיית הקשישים מהאזור בין השאר במתן סיוע, ארוחות ופעילויות מעשירות לקשישים. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לשעת משחק עם הקשישים. ההתנדבות כוללת - ישיבה עם הקשישים והעברת זמנם בנעימים על ידי משחק במשחקי קופסא כגון רמיקוב, קלפים, ברידג', ועוד. מתי? בימים א'-ה' 8:00-12:00 לשעה לפחות. למי לפנות? למונה במייל: zinger_m@mail.tel-aviv.gov.il.
מי? "המרכז יום לקשיש" משמש בית חם למבקריו ומספק את הצרכים היומיומיים של האזרחים הוותיקים בקהילה, משעות הבוקר ועד הצהרים. איפה? רעננה. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאות והפעלות לקשישים. ההתנדבות כוללת העברת הרצאות והפעלות כגון אקטואליה, תזונה, שירה בציבור, נגינה, מוזיקה, הפעלה בתנועה עזרה לצוות בחדר אוכל, משחקים עם הקשישים, עזרה בהפעלת טלפונים חכמים/מחשב. מתי? הפעילות מתקיימת בימים א'-ה', בין השעות 9:00-12:30, לזמן הפעילות. למי לפנות? לשרית במייל: sarit.le@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? עמותת ויצו הפועלת לקידום מעמד האישה בישראל באמצעות חקיקה, פיתוח מנהיגות ומודעות אישית וחברתית לשוויון נשים בחברה. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים עם גישה טובה וחמה לילדים השוהים במקלט מגיל הגן ועד 12. להפעלה בנושא התמחות שלך או ללוות איש צוות בפעילות עם הילדים. מתי? במהלך אוגוסט בימים א'-ש' בבוקר מ-10:00 או אחה"צ מ-16:00. למי לפנות? לאיילת במייל: ayeletmar@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת אקים פועלת למען אוכלוסייה בעלת מוגבלות שכלית התפתחותית בכל הרמות. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בתחזוקה, ניקיון, צביעה וגינון במרכז היום ובבית הספר גן-אור, השייך לעמותה. מתי? בימים ושעות גמישים, בתיאום מול הרכזת. למי לפנות? ללימור במייל: limor@akim-haifa.org.il.
מי? ויצו המפעילה ביגודיות בהן ניתן לרכוש בגדים במחיר סמלי, כשכל הכנסות החנות מיועדות למען הקהילה. איפה? קרית ים. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בתפעול הביגודית: מיון הבגדים, שיווק הסניף, עיצוב החנות וסטיילינג, סיוע במכירות המתבצעות בחנות וכו'. מתי? אחת לשבוע, בימים א'-ה' ובין השעות 9:00-12:30. למי לפנות? לחנה במייל: hanamisgav.wizo@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "קידום נוער" - מסגרת לתלמידי תיכון ללימודים אקסטרניים לבני נוער במצבי סיכון, בכיתות י'-יב'. איפה? קרית גת. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית ו/או לימודית לנוער בסיכון. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז ויצירת קשר אישי עם אחד הנערים. ליווי הנער, דרך שיחה והיכרות אישית, או העברת חונכות לימודית שכוללת הכנה לקראת מבחנים ועזרה בהבנת החומר הנלמד. מתי? בימים א'-ה', בשעות 09:00-13:00, לשעתיים שבועיות. למי לפנות? לאלינה במייל: romanove42@gmail.com.
מי? חברת שלו מספקת מגוון של שירותי שיקום וטיפול ברחבי הארץ הכוללים מסגרות דיור, פתרונות תעסוקה, שירותי חונכות, הדרכה להורים המתמודדים עם מוגבלות, שירותי טיפול ושיקום במשברי חיים ועוד. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים לפעילויות פנאי, העשרה, ליווי בטיולים וימי שיא, וסידור צביעה למערך דיור לילדים על רצף האוטיזם גילאי 3 עד 14. מתי? בימים א'-ש' לשעתיים או יותר בשעות גמישות. למי לפנות? לנתי במייל natip@slavpro.co.il.