עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? 'ויצו' היא תנועה ציונית בינלאומית א-מפלגתית ועצמאית כלכלית - של נשים מתנדבות. איפה? סניפי העמותה בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבות היכולות לשמש כרכזות תחום התנדבות בסניפים. ההתנדבות כוללת אחריות על גיוס, קליטה, הכשרה ושימור המתנדבות באמצעות מיפוי צורכי ההתנדבות, ביצוע ראיונות קליטה למתנדבים, קליטת המתנדב - ליווי שוטף, השתתפות בהדרכות והכשרות ארגוניות, יצירת שיתופי פעולה עם סניפים נוספים באיזור ועוד. מתי? בימים ושעות משתנים. למי לפנות? למיה במייל: mayas@wizo.org.
מי? ארגון "מאיר פנים" המעניק שירותים לאנשים עם קשיים כלכליים. איפה? טבריה, צפת, אור עקיבא, ירושלים ודימונה. מה מחפשים? פרטיים, משפחות וקבוצות מתנדבים לבישול, אריזה והגשת מזון בבית התמחוי. ההתנדבות כוללת הגעה למקום, השתתפות בהכנת הארוחות סיוע באריזת המנות המחולקות לבתים, ובהגשת המזון לנזקקים הבאים למקום. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 08:30-14:00, למשך שעה וחצי. למי לפנות? למיכל במייל:office@meir-panim.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? מועדון הרכיבה "גלגל ענק". איפה? קיבוץ רמת יוחנן. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 22+ שיישמשו כ"קפטנים" בפרויקט רכיבה על אופני טנדם, יחד עם בעלי מוגבלויות. ה"קפטנים" מסייעים לרוכבים האחוריים לחוות את הטבע, השדות והמטעים הסובבים את הקיבוץ דרך האופניים והרגליים. מתי? בימי ו', בין השעות 7:30-10:00. למי לפנות? לרועי במייל: roee.oren@palram.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? המרכז הקהילתי "נאות שושנים" המטפל בכ-40 קשישים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-נמוך. איפה? חולון. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאה או הפעלה מוזיקלית לקשישים. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והעברת הרצאה בהיסטוריה, בריאות, פוליטיקה אקטואליה וכו', או הפעלה מוזיקלית כמו שירה ונגינה לקשישים, קריוקי או שירה בציבור. מתי? בימי ראשון בין השעות 9:00-10:00, או בימי שלישי בין 9:30-10:30. למי לפנות? למרסלה במייל: fabrigat@holonet.org.il.
מי? "פורום נשים א.נשים" מהווה מקור עשייה ופעילות להשפעה על צביון העיר כקהילה רב- תרבותית ושוויונית, המאפשרת ביטוי לקול נשי אישי וקבוצתי. איפה? ראש העין. מה מחפשים? מתנדבות ללימוד השפה העברית והעצמת נשים מהקהילה האתיופית: יצירת קשר אישי בין המתנדבת והאישה, הקניית כלים בשפה העברית (לימוד כתיבה וקריאה ברמה בסיסית ומעלה), העצמת אישית של האישה וכו'. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לטליה במייל: nashimrh@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "עמך" - המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי שואה ובדור השני, המעניק טיפול נפשי, תמיכתי וחברתי לניצולי שואה ומשפחותיהם. איפה? באר-שבע ועומר. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה לביקורי בית לקשישים וניצולי שואה. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הניצול בבאר שבע/עומר, יצירת קשר אישי, אוזן קשבת, ייעוץ והכוונה והעברת הזמן בנעימים. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? להדר במייל: hadare.amcha@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.
  • עמותות המעוניינות להשתתף ביום מעשים טובים שיתקיים ב-14 במרץ, ולקבל מתנדבים לפרוייקט, מוזמנות להירשם כאן.