רגע לפני שהחורף מגיע, עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, ארגון "פתחון לב" ו"שינוע חברתי", מפעילים זו השנייה את פרוייקט 'חיבוק לחורף' - מבצע לאיסוף ומסירת מעילים עבור אלה שזקוקים להם.
יש לכם בארון מעיל במצב טוב שאתם לא משתמשים בו יותר? הוא יכול לחמם את הגוף והלב של אנשים שצריכים אותו וקשה להם לרכוש מעיל כזה בעצמם. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לאחת מ-38 נקודות 'חיבוק לחורף' הפזורות בארץ ולמסור את המעיל.

2 צפייה בגלריה
חיבוק לחורף
חיבוק לחורף
"באמצעות ניהול נכון של עודפים ניתן למגר את החוסר בחברה הישראלית".
מבצע "חיבוק לחורף" קורא לאזרחים ולארגונים לתרום מעילים במצב טוב שאינם בשימוש,שיועברו אל אנשים שזקוקים להם, ולא יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית. בשנה שעברה נתרמו כ-25,000 מעילים והשנה מצפים להגיע למספר הזה ואף יותר. במסגרת היוזמה, נפרסו ברחבי הארץ 118 נקודות איסוף, מתוכן 38 נקודות ציבוריות בכל הארץ ברשויות מקומיות, בתי ספר ותנועות נוער, ו-80 נקודות בחברות עסקיות שמקבלות את המעילים מהעובדים ומוסרות אותם. בין החברות שמשתתפות במיזם: פרוקטר אנד גמבל, חברת החשמל, סלקום, החברה המרכזית למשקאות, אסותא, ועוד.
"אנו מזמינים את הציבור להירתם למאמץ של מבצע תרומת המעילים הגדול במדינה בו אנו מצפים לאלפי מעילים שייתרמו", אומר עידו לוטן, מנכ"ל עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון. "יחד עם פתחון לב ושינוע חברתי נוביל את המבצע ונסייע לאלפי משפחות להתחמם בחורף הקרוב".
2 צפייה בגלריה
חיבוק לחורף
חיבוק לחורף
"מזמינים את הציבור להירתם למאמץ של מבצע תרומת המעילים הגדול במדינה בו אנו מצפים לאלפי מעילים שייתרמו".
תומר שמש, מנכ"ל שינוע חברתי, מוסיף: "באמצעות פתרונות לוגיסטיים פשוטים והתגייסות של החברה הישראלית, אפשר להשלים את החוסרים הקיימים בחברה. המבצע הנוכחי מוכיח זאת כבר שנה שנייה ברציפות, המסר החשוב פה הוא שבאמצעות ניהול נכון של עודפים ניתן למגר את החוסר בחברה הישראלית".
אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון לב" מסכם: "בעונת החורף, אנו קוראים לציבור הרחב לפתוח את הלב ואת הארון - ולקחת חלק במבצע איסוף המעילים יחד עם עמותות 'רוח טובה' ו'שינוע חברתי', ולעזור לאלפי הישראלים שצפויים להישאר ללא ביגוד חם. החברה נמדדת בערבות ההדדית וערך הנתינה. אנו גאים בשותפות החברתית שנרקמה כאן בין שלושה ארגונים הפועלים למטרה משותפת – כן ירבו שותפויות כאלו".
מבצע איסוף המעילים יימשך עד לתאריך -14.12.21. להצטרפות ליוזמה ולרשימת מקומות האיסוף, לחצו כאן.