2 צפייה בגלריה
פאודה מאחורי הקלעים
פאודה מאחורי הקלעים
מתוך "פאודה"
(צילום: אליה ספינופולוס, באדיבות yes)
הם כבשו את הצופים בבית, זכו להכרה מעבר לים וגרפו שלל פרסים נוצצים. ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי הסדרה "פאודה", מגיעים היום (שלישי) לבימת ועידת "ידיעות אחרונות" לשיחה על ההצלחה המסחררת, על פריצת גבולות ועל תרבות ישראלית בתקופה פוליטית מתוחה. את השיחה ינחה עיתונאי "ידיעות אחרונות" רז שכניק.
לרז וליששכרוף יש לא מעט סיבות לגאווה. רק באחרונה התברגה העונה הרביעית של פאודה ברשימת עשר הסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס שאינן באנגלית. פאודה ממוקמת כעת שביעית, אחרי אליס אין בורדרלנד ולפני אלכימיית הנשמות. הסדרה צברה בשבוע שבין ‭ 16‬ל-‭22‬ בינואר 12‬ מיליון ו-‭50‬ אלף שעות צפייה ברחבי העולם – הצלחה בינלאומית אדירה, כולל בעולם הערבי.
רוצים להגיע כקהל לוועידה? לחצו כאן
2 צפייה בגלריה
השקה פאודה
השקה פאודה
ליאור רז ואבי יששכרוף
(צילום: ענת מוסברג)
"התחושות מעולות", אמר יששכרוף ל"ידיעות אחרונות", "זה תמיד תופס אותנו לא מוכנים. עדיין כמו הפתעה נעימה שפתאום באמצע החיים מגיעה אליך. כל כך הרבה אנשים בעולם אוהבים את הסדרה הזו שיקרה ללבי. זה חוצה מגזרים".
לאחרונה אמר רז ל"ידיעות אחרונות": "אנחנו גאים ומופתעים מחדש תמיד לראות את ההצלחה של הסדרה הזו. גאווה מבחינתנו להיות חלק מהיצירה הישראלית, שמצליחה להכות גלים בכל העולם. בעיניי היצירה הישראלית היא השגרירה הכי טובה של מדינת ישראל כרגע. זה מסר גם לכל אלה שרוצים לפגוע בתאגיד השידור הציבורי כאן". יששכרוף הוסיף בנושא: "עצוב שלפעמים הממשלה הזאת מנסה לסתום פיות".
לרגל יום העצמאות ה-75 למדינה עורכת קבוצת "ידיעות אחרונות" את ועידת "האנשים של המדינה". הוועידה מתקיימת בבנייני האומה בירושלים בהנחיית נלי תגר ואביב אלוש. בוועידה החגיגית ייקחו חלק שרים, אנשי תרבות, רוח, ספורט ועוד. וזה לא הכל. האירוע ייפתח בביצוע מיוחד של אחד הזמרים האהובים והמוערכים בישראל, עידן רייכל.
בין הדוברים הנוספים שייקחו חלק בוועידה: שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, עדי יופה, עתידנית עסקית, ד"ר תומר סיימון, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, יעל שבח, אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך, ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, יורם נוה, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, שבי שמר, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות, ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת ועוד.
פורסם לראשונה: 13:30, 05.02.23