רוזלי מספר על חייו ועל הספר
ישראל (איז'ו) רוזלי לוקה בפוסט טראומה (תסמונת PTSD) בעקבות שירותו כלוחם צנחנים במלחמת יום הכיפורים בחווה הסינית בסיני. בספרו השני הוא קיבץ קטעי פרוזה קצרים, שברי סיפורים מהחיים - מתוך זווית ההסתכלות הייחודית שלו.
"אני מאמין כי הספר יוכל לעזור לרבים, בפרט לפוסט טראומתיים כמוני ולסביבתם הקרובה, ולהעצים את יכולת ההתמודדות בחיי היום יום", הוא אומר, ומבקש תמיכה כספית כדי לאפשר את הוצאת הספר "לחיות על פי תהום" והדפסת כ-1,000 עותקים.
2 צפייה בגלריה
ספר "לחיות על  פי תהום"
ספר "לחיות על  פי תהום"
העטיפה המיועדת לספר "לחיות על פי תהום"
הספר נמצא בתהליכי הפקה מתקדמים, ועתיד לצאת לאור באוקטובר לציון 50 שנה למלחמת יום כיפור. ערך אותו אילן הייטנר, מחבר "חוכמת בייגלה".
רוזלי, יליד 1954, נשוי, אב לשניים וסב לשלושה, מעיד על עצמו כי הוא ילד טוב שנולד בטבריה וגדל בבת ים כחבר בתנועת נוער, בוגר בית הספר החקלאי פרדס חנה. בשנת 1973 התגייס לצה"ל והתנדב לצנחנים.
במהלך הטירונות, עוד לפני שמלאו לו 19, נקלע לקרב האכזרי בצליחת תעלת סואץ, שידוע כמבצע "אבירי לב" ושבמרכזו קרב "החווה הסינית". אחרי הקרבות, מסביר רוזלי, הוא וחבריו חזרו משם אחרים, "זרים לעצמם ולסביבתם". שלושים שנה לאחר המלחמה הוכר רוזלי על ידי משרד הביטחון כלוקה ב-PTSD.
2 צפייה בגלריה
ספר "לחיות על  פי תהום"
ספר "לחיות על  פי תהום"
איז'ו רוזלי כחייל
ספרו הראשון, "ראשית היות", יצא לאור ב-2003. בשנת 2012 ליווה את קרן פלס כשכתבה את ספרה "עקודים" המתאר את סיפורו של רוזלי וחיילי "כוח שמוליק".
"בשנים האחרונות אני פועל באופן עצמאי לעזור וללוות לוחמים הלומי קרב ופוסט טראומתיים בדרך העקלקלה לקבלת הכרה ממשרד הביטחון, אבל זו רק טיפה בים. בזכותכם אוכל להמשיך לבקר בעמותות העוזרות לפוסט טראומתיים, ולקיים מעגלי תמיכה עבור אחיי לנשק".