עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? האגודה למלחמה בסרטן בישראל. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לקידום פעילות הסברה בנושא הפחתת סיכון ואורח חיים בריא, איוש דוכני הסברה על פעילות העמותה, מתן מענה טלפוני והכוונת הפונים לעמותה לגורם רלוונטי, גיוס משאבים ושיתופי פעולה עם הקהילה המקומית, תפעול מערך הקופות מקומי ויצירת קשר עם חולים, מחלימים ובני משפחה בקהילה המקומית. מתי? בימים ובשעות גמישים, בהיקף של עד ארבע שעות שבועיות, לטווח ארוך ומשתנה בהתאם לתפקיד המתנדב. למי לפנות? לחגית במייל: hagite@cancer.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? המרכז האזורי לקשיש בעכו הוא ביתם של 110 קשישים ברמות תפקוד שונות. איפה? עכו. מה מחפשים? מתנדבים לפרויקט "והדרת פני זקן". הכוללת הגעה למרכז והפגת הבדידות של הקשישים באמצעות יצירת קשר אישי, ליווי, מתן אוזן קשבת ועוד. מתי? בימי א'-ה', בשעות אחה"צ. באופן חד-פעמי או קבוע. למי לפנות? ליריב במייל: bebush122@gmail.com.

התנדבות באזור השרון

מי? עמותת ער"ן המפעילה את הקו החם הגדול ביותר בישראל בטלפון 1201 וסיוע ברשת באתר ער"ן. איפה? נתניה. מה מחפשים? מתנדבים למתן סיוע טלפוני למתמודדים עם מצוקה אישית או חשים צורך לדבר עם מישהו ולהפיג מתחים. ההתנדבות כוללת הגעה לסניף העמותה מתן מענה וסיוע טלפוני אנונימי תוך כדי המשמרת לפונים לעמותה, יצירת אמפתיה ותקשורת אישית עם הפונה והקשבה וסיוע ככל הניתן לפנייתו. מתי? בכל ימות השבוע (כולל סופ"ש וחגים), הסניפים פתוחים במשך 24/7 ולכן ניתן לתאם משמרות בכל זמני היום, במשמרות של ארבע שעות. ההתנדבות מותנית במעבר קורס של ארבעה חודשים בשעות הבוקר או הערב בסניפים בכל הארץ, השתתפות חד פעמית בעלות הקורס בסכום של 500 ש"ח ובהתחייבות לשנתיים. למי לפנות? למלא טופס באתר.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת צער בעלי חיים פועלת להצלה, טיפול, דאגה ואיתור משפחות מאמצות למאות בעלי חיים. איפה? תל אביב. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 14+ להוצאת כלבי הכלבייה לטיול ועזרה בחתוליה. ההתנדבות כוללת: הגעה לבית המחסה והוצאת הכלבים לטיול ולמשחק עם החתולים. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 11:00-17:00. למי לפנות? לעדי במייל: office@spca.org.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? "חוות אמיר" - מרכז לרכיבה טיפולית, המסייעת לשיקום ילדים ובני נוער הסובלים מהפרעות התנהגותיות, מוגבלויות ופיגור שכלי ברמות שונות. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 14 ומעלה לליווי וסיוע לילדים ונוער ברכיבה טיפולית. ההתנדבות כוללת הצטרפות למדריך המקצועי, מתן יחס אישי למטופל/ת וסיוע בפעילויות פיזיות, ההתנדבות מתקיימת באופן פרטני או קבוצתי. אין צורך בניסיון קודם. מתי? אחת לשבוע, בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי, בין השעות 16:00-20:00, ביום רביעי, בין השעות 9:00-20:00 וביום שישי עד שעה לפני כניסת שבת. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לרוני במייל: ronimimramr@walla.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "עמך" - המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בשורדי שואה והדור השני, המתמודד עם צרכים נפשיים וחברתיים של שורדי השואה ובני משפחותיהם באמצעות רשת מרכזים הפזורים בכל הארץ. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה, הרצאה או חוג לשורדי השואה במועדון החברתי. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והעברת הפעלה בתחומים שונים, כגון: מוזיקה, ריקוד, אמנות, ספרות, היסטוריה, בינגו, משחקי חברה ועוד. מתי? בימי ראשון, שני, שלישי וחמישי בין 09:00-12:00, לשעה. ניתן להעביר הפעלה חד פעמית או חוג מתמשך. למי לפנות? ליוליה במייל: ash-volunteer@amcha.org.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.