3 צפייה בגלריה
תמונת ארכיון לוסי אהריש
תמונת ארכיון לוסי אהריש
שירי מימון, שני קליין ולוסי אהריש
(צילום: דנה אופל, אוהד רומנו, ירדן הראל)
ב-8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, תיערך ועידת הנשים של קבוצת "ידיעות אחרונות". בוועידה, שאותה תנחה מירי נבו, יתקיימו מגוון הרצאות ושיחות עם נשות מפתח בחברה הישראלית, בתחומי כלכלה, ביטחון, חינוך, רפואה, אקדמיה, תרבות, תקשורת ועוד.
מדובר בנשים מעניינות במיוחד, כל אחת בתחום עיסוקה. תמר שוורץ, מנכ"לית עמותת "רוח נשית" וסמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, ידברו על המשק הישראלי, ובכלל זה על נושאים הקשורים ישירות לנשים. יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, שעברה שנה סוערת במיוחד, תדבר על תפקוד משרד החינוך בתקופת קורונה, ואיך משקמים את נפש הילדים אחרי המשבר הארוך.
3 צפייה בגלריה
מנחת הוועידה, מירי נבו
מנחת הוועידה, מירי נבו
מנחת הוועידה, מירי נבו
(צילום: עומר מסינגר)
שלוש מג"דיות - שמבצעות לראשונה תפקידים שפעם הוגדרו כגבריים בלבד - יספרו על מה השתנה ומה לא השתנה בצה"ל של 2022. יו"ר נעמת חגית פאר תדבר על שוויון הזדמנויות ושוויון לנשים.
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, השרה לשעבר לימור לבנת, אשת התקשורת לוסי אהריש והשחקנית שני קליין ישוחחו על על החברה בישראל והיחס לנשים. הרבנית מלכה פיוטרקובסקי תתארח בטור דעה מיוחד. סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת, והאישה הראשונה שנבחרה לעמוד בראש קופת חולים בישראל, תדבר על רפואה ומגדר.
וגם: מחקר הראה כי מנהיגות התמודדו טוב יותר עם הקורונה במדינותיהן. עורכת המחקר, ד"ר צפירה גרייבסקי-ליכטמן, נורית דאבוש וטובה דורפמן, מנכ"לית קרן שטיינהרדט וסגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יסבירו מה סוד הניהול הנשי. הזמרת שירי מימון ועורכת המוזיקה הוותיקה דלית רצ'שטר יספרו על המאבק הגדול להשמעת זמרות ברדיו.