עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "שער שוויון" שואפת לבנות חברה טובה יותר על בסיס חינוך ומשחק הכדורגל. "בועטות" היא תוכנית חברתית הפועלת במסגרת העמותה למען לילדות ונערות, במסגרתה פועלות קבוצות כדורגל לבנות מהפריפריה החברתית. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבות קבועות המעוניינות להגיע לאחד מבתי הספר בהם מתקיימת הפעילות ולהעביר פעילות חברתית מעצימה, במקביל לאימוני הכדורגל שיועברו על ידי מאמנים ומאמנות מוסמכים. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 14:00-18:00. למי לפנות? לאורי במייל: uri@the-equalizer.org.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת 'יחדיו יד – ביד' היא עמותה שייעודה לפעול למען שיפור איכות חייהם ושיתופם המלא בקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים. איפה? טירת הכרמל. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לבוגרים עם צרכים מיוחדים. במסגרת ההתנדבות המתנדב ישב באופן פרטני עם אחד הדיירים, ישוחח עמו וייצור קשר אישי. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 9:00-13:00 או בין השעות 16:00-20:00. למי לפנות? לירון במייל: yr1981@walla.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת 'לב אוהב' פועלת בערים ובשכונות בפריפריה הגאוגרפית והחברתית של ישראל, לצמצום פערים ולהעצמת ילדים ובני נוער עד גיל 18. איפה? ראשון לציון. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רקע בהנחיה להעברת סדנת חיזוק והעצמה לילדים ונוער, בדרך חווייתית. ההתנדבות כוללת הגעה למתנ"ס והעברת סדנה בתחומים שונים: ספורט/כושר גופני/ אימון/ תזונה/ אורח חיים בריא ועוד. מתי? ימי ג' ו-ה' בין השעות 17:00-19:00. למי לפנות? ליפעת במייל: ifat@levohev.org.il.
מי? במרכז קהילתי 'נאות שושנים' ישנם קשישים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-נמוך. איפה? חולון מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאה בתחומים שונים, או העברת הפעלה מוזיקלית לקשישים. מתי? ימי א' בין השעות 09:00-10:00, וימי ג' בין השעות 9:30-10:30. למי לפנות? למרסלה במייל: fabrigat@holonet.org.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? מנהל קהילתי "יובלים" מפעיל את המתנ"ס חברתי-חינוכי "בית רחל", המשרת את התושבים בעיר במיגוון גדול של פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים ל'תכנית המשפחות'- במסגרת התוכנית מקבלים הילדים במתנ"ס תכנית מעשירה ומהנה, ובמקביל מקבלים ההורים הדרכה וסיוע. יש אפשרות להעברת פעילויות, חניכה וליווי אישי, טיפול בתינוקות, משחק עם ילדים וכד'. מתי? ימי ג' בין השעות 16:00-19:00. למי לפנות? למעיין במייל: mayanrabi@gmail.com

התנדבות באזור הדרום:

מי? 'לשם שמיים' - עמותה התומכת ומסייעת לנזקקים, משפחות ובני הקהילה. איפה? יבנה. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב ורישיון לחלוקת מזון לנזקקים. מתי? בכל יום ה', בין השעות 19:00-20:00. למי לפנות? לינון במייל: ysarfati@elta.co.il.
מי? מרכז 'יום השלום' - מרכז יום מטעם חברת 'דנאל', המיועד למבקרים בני הגיל השלישי. איפה? יבנה מה מחפשים? מתנדבים לעזרה בלימוד עברית לקשישים, באמצעו תרגול בקריאת וכתיבה, הגדלת אוצר המילים וכדומה. מתי? ימי א', ב', ד', ו-ה' בין השעות 10:00-12:00. למי לפנות? לנורית במייל: nuritr@edanel.co.il.