3 צפייה בגלריה
מיכל הרצוג יעל ארד
מיכל הרצוג יעל ארד
יעל ארד ומיכל הרצוג
(צילום: שמאל: זיו קורן ימין: אילן בשור)
פגישת פסגה מיוחדת לרגל ועידת הנשים של "ידיעות אחרונות", ynet ו"לאשה": מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה ופעילה למען נשים לאורך שנים, ויעל ארד, זוכת המדליה האולימפית הראשונה של ישראל ויו"ר הוועד האולימפי ומומחית ליזמות ולפיתוח עסקי - בשיחה על אתגרים, התמודדויות, מנהיגות נשית, משפחה וגם מסרים שצריך להעביר לגברים.
"אני מרגישה שניתנה לי זכות, לשנינו, לי ולנשיא", סיפרה הרצוג לארד, "ואנחנו רוצים להביא את הערך המוסף שלנו גם כזוג וגם כיחידים. לאט-לאט אני מוצאת את המקום שלי בתפקיד ובהנגשה של בית הנשיא כבית העם הפתוח לכולם".
הרצוג סיפרה שהיא "חיה בבית עם פמיניסט גדול. זה בא לו טבעי", היא אומרת, "אפילו שאני האישה היחידה בבית. במסגרת הזאת תמיד ראיתי את ההכנסה של נשים כמשדרגת את קבלת ההחלטות. אני מסתכלת לפעמים על צורת ההתבטאות כלפי נשים בציבור. אנשים מרשים לעצמם לדבר כלפי נשים בצורה שלא היו מעלים על דל שפתיהם לדבר על גברים, אל גברים וכלפי גברים. אנחנו יודעות שחלו שיפורים גדולים אבל יש הרבה מקום לשיפור נוסף. אנחנו בדרכים ובכוונות טובות, ולחיי מעשים ודוגמה אישית".
במפגש כולו תוכלו לצפות ביום שלישי הקרוב, 8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, במסגרת ועידת הנשים של המדינה, שתועבר בשידור חי ב-ynet החל מהשעה 11:30 בבוקר. בוועידה, שאותה תנחה מירי נבו, יתקיימו מגוון מפגשים ושיחות עם נשות מפתח בחברה הישראלית, בתחומי הכלכלה, הביטחון, החינוך, התרבות, התקשורת ועוד.
3 צפייה בגלריה
מנחת הוועידה, מירי נבו
מנחת הוועידה, מירי נבו
מנחת הוועידה, מירי נבו
(צילום: עומר מסינגר)
בין האורחות שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל, סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, יו"ר נעמת חגית פאר, הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, השרה לשעבר לימור לבנת, אשת התקשורת לוסי אהריש, וסיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת.
וגם: מחקר הראה כי מנהיגות התמודדו טוב יותר עם הקורונה במדינותיהן. עורכת המחקר, ד"ר צפירה גרייבסקי-ליכטמן, נורית דאבוש וטובה דורפמן, מנכ"לית קרן שטיינהרדט וסגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יסבירו מה סוד הניהול הנשי.