עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "פרנסה ביושר" הפועלת ליצירת סביבה תומכת לאסירים משוחררים, מפעילה את התכנית "בגובה העיניים", בשת"פ עם השב"ס ועם הרשות לשיקום האסיר. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בוגרים ובשלים לטובת התנדבות הנעשית על ידי מפגשים קבועים עם האסיר שעתיד להשתחרר או כבר השתחרר, ליווי בצעדיו הראשונים לאחר השחרור, הכוונה וייעוץ ע"פ הצורך, חיזוק תחושת המסוגלות שלו וכו'. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? למרים במייל: drmiriamhirschfeld@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? המרכז הגריאטרי שיקומי "פלימן" - בית חולים המתמחה בטיפול רפואי באוכלוסייה המבוגרת ומשרת את אוכלוסיית הגיל השלישי. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים מעל גיל 17, לסיוע לרווחת החולים ובני משפחותיהם בתפקידים שונים כמו שינוע מטופלים, סיוע במחלקות האשפוז בפעילות בשעות הפנאי וכמו כן בעבודות משרדיות במרכז. מתי? ימי א'–ו', בין השעות 9:00 – 18:00. למי לפנות? לורד במייל: vered.parnas@moh.gov.il.

התנדבות באזור המרכז והשרון:

מי? "אם לאם" היא תכנית התנדבותית של ביקורי בית, שנועדה לעזור לאימהות להתמודד עם האתגרים של תחילת תהליך ההורות ולהעניק תמיכה רגשית והכוונה לאימהות חדשות. איפה? בבתי המשפחות בראשון לציון. מה מחפשים? מתנדבות בעלות ניסיון באימהות, לסיוע לאימהות אחרי לידה בתחילת דרכן באמצעות ביקורי בית, הארחת חברה, מתן אוזן קשבת, הדרכה, ליווי, סיוע עם הילדים והעברת הזמן בנעימים. מתי? בימים א'-ה', אחת לשבוע למשך שעתיים, בשעות גמישות. למי לפנות? לליאת במייל: dovic10@walla.co.il.
מי? עמותת "חסדי ליאל" העוסקת בסיוע לנזקקים באמצעות חלוקת סלי מזון. איפה? נתניה. מה מחפשים? מתנדבים בכל הגילאים לסיוע באריזת חבילות מזון והתלוות לבעלי רכב לסיוע בחלוקת אריזות המזון. מתי? ימי ה' בשעות אחה"צ-ערב. למי לפנות? ליעקב במייל: segev111@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? מרכז "קרן אור" - מסגרת הנותנת מענה לצורכיהם המיוחדים של ילדים ומתבגרים עיוורים ולקויי ראיה עם מוגבלויות מורכבות נוספות. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 16+ לחונכות אישית וליווי ילדים עם עיוורון ולקויות ראייה, ועזרה במסגרת הפעילויות השונות בבית הספר של המרכז. מתי? אחת לשבוע בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00. למי לפנות? ליפעת במייל: yifatbykerenor@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "באר שבע אוהבת חיות" נוסדה במטרה לשפר את רווחת בעלי-החיים בבאר-שבע והסביבה. איפה? באר-שבע. מה מחפשים? מתנדבים בני 13+ לסיוע בימי אימוץ של בעלי החיים, עזרה בהקמת דוכנים, ליווי ועידוד של המשפחות המאמצות, השגחה על הכלבים והאכלתם. מתי? בימי ו'בין השעות 8:00-16:00, לשעתיים לפחות. למי לפנות? לאופיר במייל: b7la.volunteers@gmail.com.
להתנדבויות נוספות היכנסו לאתר רוח טובה.