עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת אהב"ה נותנת מענה לילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. איפה? בפריסה ארצית. מה מחפשים? מתנדבים לפרויקט של חונכות וליווי אישי לילדים עם צרכים מיוחדים: אוטיזם, שיתוק מוחין, מוגבלות שכלית ועוד. ההתנדבות כוללת, יצירת קשר אישי, לצאת עימם לטיול, לעזור בהכנת שיעורי בית, לשחק וכו'. מתי? בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00, לשעה וחצי שבועיות. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לחן במייל: ahavaoffice@gmail.com.
מי? עמותת "ידידי נאוה" משתתף בכאבן של משפחות שכולות בישראל ומושיט להן יד מחבקת ומכילה, במיוחד בתקופת החגים. איפה? ההתנדבות מתקיימת בפריסה ארצית, יש אפשרות להתנדבות מהבית. מה מחפשים? לפרויקט "אבנים עם לב אדם" דרושים מתנדבים לריכוז וניהול מתנדבי העמותה וכן מתנדבים לכתיבת תוכן וגיוס משאבים. מתי? בימים ושעות גמישות. למי לפנות? לעינת במייל: einat.academic@gmail.com.
מי? ארגון "לתת", במבצע איסוף מזון לקראת החגים, למען משפחות נזקקות וניצולי שואה. איפה? בסניפי שופרסל-בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בכל גיל. הפעילות מתאימה להורים וילדים, נוער, או בוגרים שמעוניינים להתנדב ולעשות טוב. מתי? בשבוע האחרון של החופש הגדול ועד ערב החג (החל מתאריך 26.8), במשמרות אחה"צ וערב. ניתן להגיע למשמרת של 3 שעות (16:00-19:00/19:00-22:00). למי לפנות? להרשמה באתר.
התנדבות באזור הצפון: מי? עמותת "נותנים באהבה" היא עמותה המעניקה סיוע לאוכלוסיות במצוקה. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים מכל הגילים לעזרה באריזת מזון למען משפחות נזקקות מתי? בימי ה' בין השעות 9:00-13:00, לשעתיים. למי לפנות? לנטלי במייל: notnim.beahava@gmail.com.
התנדבות באזור המרכז: מי? עמותת "שכן טוב" פועלת למען משפחות נזקקות. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רכב לחלוקת מזון עבור משפחות באזור מזרח תל אביב. מתי? בימי ה' בין 17:00-19:00. למי לפנות? לורד במייל: vered573@gmail.com .
מי? תכנית "עמיתים לנוער" מציעה מערך חברתי שיקומי בקהילה ומיועדת לבני 12-18 המתמודדים עם קשיים נפשיים. איפה? פתח תקווה. מה מחפשים? מתנדבים לקידום השתלבותם בקהילה של מתבגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים. ההתנדבות כוללת, יצירת קשר אישי וחברתי, סיוע בהשתלבות בקהילה, עבודה על מיומנויות חברתיות, להוות דמות בוגרת משמעותית, מתן תשומת לב ואוזן קשבת. מתי? בימים א'-ה' בשעות אחה"צ, אחת לשבוע ובתיאום מראש. למי לפנות? ללידור במייל: lidorgold@gmail.com.
מי? רשת "יוחננוף" המנהלת את פרויקט ההתרמה "כולנו משפחה אחת". איפה? רחובות. מה מחפשים? מתנדבים לאיסוף, אריזה והפצה של סלי המזון עבור משפחות נזקקות ברחבי הארץ. מתי? א'-ה' ( 22-26.8) בין 10:00-16:00. למי לפנות? אורית במייל: oritrehovot@gmail.com.
התנדבות באזור ירושלים:
מי? "אם לאם" ירושלים היא תכנית ביקורי בית מבוססת נתוני מחקר, המתפתחת באופן שוטף ומטרתה להעניק תמיכה רגשית לאימהות בשנה הראשונה לאחר לידה. איפה? ירושלים. מה מחפשים? אימהות מתנדבות שיצטרפו לצוות המתנדבות שתפקידן להקשיב ולתמוך במשפחות עם תינוקות רכים, בשכונות ירושלים. מתי? בימים ושעות גמישים בתיאום מול האם. למי לפנות? לג'ן במייל: emlemmomtomom@gmail.com.
התנדבות באזור הדרום: מי? "מגדל אור" - ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה, לסיוע לפעילות גינון טיפולית המתקיימת במועדון. ההתנדבות כוללת סיוע למדריכת הגינון הטיפולי, וליווי אנשים עם לקות ראייה או עיוורון בפעילות הגינון במועדון. מתי? בימי ב' בין השעות 08:00-12:00 בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il .