מי מאיתנו לא חווה את תחושת חוסר האונים כאשר יש פנצ'ר בגלגל, שהרכב ננעל או שנתקענו בלי דלק וללא תחנת תדלוק באופק? מתברר שאנחנו לא לבד, רק במהלך השנה האחרונה 28,000 מתנדבי ומתנדבות ארגון 'ידידים - סיוע בדרכים', העניקו עזרה ראשונה, לא-רפואית, ליותר מ-700 אלף קריאות, לרבות כ-1,500 מקרים של ילדים שנלכדו ברכב.
מתוך הצורך לתת מענה לתקלות והאתגרים בדרכים, חברו yellow, רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל מבית פז, וארגון 'ידידים – סיוע בדרכים' לשיתוף פעולה רחב היקף במסגרתו הוטמע, בפעם הראשונה, לחצן חילוץ וחירום של ארגון 'ידידים' באפליקציה הפופולרית yellow.
סיוע בקליק!
לחצן המצוקה יאפשר למשתמשי האפליקציה הזמנת סיוע ופתיחת קריאה לעזרה מהירה ונוחה. הלחצן יופיע בחלקה העליון של האפליקציה כאייקון של 'מגפון'. בשלב הראשון, יוכל המשתמש לבחור באפשרות של שיחת טלפון למוקד הסיוע או פתיחת קריאה במערכת. בהמשך יהיה עליו לבחור בסוג העזרה (הנעת רכב, פנצ'ר, שמן/מים/דלק, רכב נעול וכד'), להזין את המיקום ואת הפרטים המלאים (מספר רכב, טלפון ושם) - והעזרה בדרך.
ארגון ידידים, פועל ללא כל עלות, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג, ומפעיל כ- 28,000 מתנדבים בכל רחבי הארץ, המצוידים בידע מקצועי רב.
yellow בדרך שלך
שיתוף הפעולה עם ארגון ידידים הוא עוד אבן דרך בפועלה של רשת yellow, להפוך את חיי הנהג הישראלי לנוחים יותר ולתת לו פתרונות נוספים בזמן הגעתו לתחנות הדלק של "פז", הממוקמות בצירים מרכזיים.
הרשת, שהוקמה בשנת 1999, מונה כיום כ-240 חנויות נוחות שרובן פעילות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע והיא רשת חנויות הנוחות המובילה בארץ. עד לכניסת חנויות הנוחות לארץ, תחנת הדלק הייתה נקודת בה עוצרים לתדלוק, רכישת אביזרים לרכב וקבלת שירותי רכב, כגון: מוסך, פנצ'ריה או שטיפת רכב. כניסת חנויות הנוחות לארץ שינתה את תפקידן של תחנות הדלק עבור הנהגים בישראל והפכה את תחנת הדלק למתחם בו עוצרים יום יום להפסקה והתרעננות, קבלת שירותים שונים וקניית מוצרים לבית או לדרך.
בחנויות yellow ניתן למצוא באופן קבוע מגוון רחב של פתרונות לצרכי היום יום: קפה איכותי, כריכים, חטיפים, שתיה קלה, מוצרי חלב, אביזרים לסלולר, ציוד מחנאות, מוצרי חשמל ועוד. ברשת המרכולים yellow מרקט, ניתן למצוא בנוסף גם מגוון רחב של מוצרי מכולת, פירות וירקות טריים, מוצרי מאפה, טואלטיקה ועוד המאפשרים לקנות את כל מה שצריך לבית בקלות ובנוחות 24/7.
מי צריך ארנק כשיש את אפליקציית yellow!
כחלק מהרצון להתאים עצמה להגדרת הנוחות המשתנה ללא הרף ולאורח החיים הדיגיטלי של הצרכנים, השיקה yellow לפני כשנתיים את האפליקציה החדשנית המאפשרת תדלוק ותשלום בחנות בקלות ובמהירות באמצעות לחיצת כפתור וללא צורך באשראי.
משתמשים שהורידו את האפליקציה והזינו את כרטיס האשראי, יכולים לשלם בצ'יק באמצעות סריקה מהירה של ברקוד, ובנוסף ליהנות ממבצעים והטבות בלעדיות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת תשלום על תדלוק ישירות מהאפליקציה, באמצעות קוד בן 4 ספרות להזנה בעמדת התדלוק, במקום להקליד בכל פעם מחדש את מספר ת.ז ומספר רכב.
אחד החידושים העדכניים והיעילים של אפליקציית yellow אפשרות התשלום על התדלוק גם מרחוק. בעל אמצעי התשלום שרשום לאפליקציה יכול היום לאשר עבור אדם אחר את התדלוק, מבלי להיות נוכח בתחנה. מדובר בפתרון חדשני ובטוח להורים המשלמים עבור ילדיהם הנהגים החדשים, או ללקוחות שמצאו את עצמם ללא ארנק בזמן התדלוק.
בנוסף לארנק הדיגיטלי, משתמשי האפליקציה נהנים מהנחות בלעדיות, מבצעים משתלמים וכרטיסיית קפה דיגיטלית המעניקה כוס קפה מתנה בקניית 5 כוסות קפה.
נהגים – אתם הצלע החשובה במשולש הסיוע!
במסגרת שיתוף הפעולה הרחב עם ארגון ידידים, אשר נרקם באמצעות חברת אג'נדות, תרמה חברת פז יותר מ-1,000 ערכות חילוץ למתנדבות ולמתנדבים, אשר יסייעו להם בקריאות של אזרחים במצוקה בתקופת החורף. כל ערכה כוללת ציוד חילוץ וציוד עזרה ראשונה.
בנוסף, גם הקהל הרחב יכול לסייע להמשך פעילותו של הארגון - בכל רכישת משולש אזהרה בחנויות רשת yellow עד סוף החודש, 5 ₪ יוענקו כתרומה לארגון 'ידידים'.
לדברי ניר שטרן, מנכ"ל פז, "החיבור עם ארגון ידידים הוא המשך טבעי ומעשי לסלוגן שלנו: פז אתכם לאורך כל הדרך. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הארגון שמתנדביו פועלים לילות כימים במתן סיוע לאחר. אני מאחל לכל ציבור הנהגים חורף בריא ובטוח".
ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון 'ידידים - סיוע בדרכים' מספר כי "הקמנו את המיזם האדיר של ידידים מתוך רצון גדול להיטיב ולסייע לנהגים בכבישים ולהרבות ערבות הדדית במדינה. מתוך חזון זה אנו שמחים לקיים חיבור ושיתופי פעולה עם חברת האנרגיה הגדולה בישראל - פז. מתנדבות ומתנדבי ידידים פרוסים בכל נקודה על המפה, ואנו מאמינים כי בפעילות משותפת נוכל להמשיך ולסייע, בכדי להראות את הפנים היפות של ישראל".