בשיתוף פלייטיקה
זיווה שלום VP of Global Well Being ב-Playtika, עבדה 24 שנים בעיתונות בתפקידי ניהול, ב'הארץ', ב'ידיעות אחרונות' ו'מעריב'. יום אחד היא החליטה לעשות משהו אחר והלכה לעבוד בהייטק לצד צעירים בהרבה ממנה, אבל אז גילתה את עצמה מחדש.
לעומתה השחקנית עטורת הפרסים נועה קולר יודעת שאורח החיים של שחקנים דורש כל הזמן להמציא את עצמך מחדש - ועל הדרך להתבזות לא מעט פעמים. אבל זה גם מאפשר לה חירות אמיתית לבחור מה כן ומה לא.
13 נשים בחרו גיבורות משלהן לציון יום האישה הבינלאומי במסגרת יוזמת "אחריה" של RGE וקבוצת ידיעות אחרונות בשיתוף Playtika, לפרויקט המגייס תרומות לפורום מיכל סלה. הנשים שנבחרו הן כאלה שעיצבו את החברה הישראלית בשנה החולפת והיו מקור השראה עבור כולנו ועבור נשים בפרט. כל אישה בחרה בשביל השנייה שורה של שאלות שמזמינות לשיחה אינטימית על מקורות הכוח, החשיבה ותעצומות הנפש שהופכת אותה למי שהיא, שיחה שטווה חוטים בין עולמות. צפו בשיחה המרגשת בין השתיים בראש הכתבה.

כאשר זיוה שואלת את נועה על ההרגלים המגונים שלה, נועה מודה כי "אני מעשנת שלוש סיגריות ברצף לפני שאני הולכת לישון. זה מה שמרדים אותי". זיוה משתפת כי "אני אוכלת שוקולד ב-2 בלילה ושותה קפה ונרדמת".

"הסופר פאוור שלי? אני ממשיכה גם כשאני מתה מפחד"

כאשר עולה השאלה 'מה הסופר פאוור שלך?', זיוה מספר כי "היכולת שלי היא נתינה בלי גבולות. אני אוהבת לתת, אני מסופקת וכיף לי מזה. אני מאמינה שכשנותנים מקבלים המון. זה הוכיח את עצמו".
3 צפייה בגלריה
(צילום: ריאן פרויס )
והסופר פאוור של נועה? "אני ממשיכה גם כשאני מתה מפחד. אני נורא פחדנית, לפעמים אני חושבת שמשהו קל לי אבל זה לא". נועה מספרת כי "יש לי פחד במה. כשהייתי שחקנית תיאטרון היו לי המון התקפי חרדה על הבמה וסבלתי מזה ממש. זה שאי אפשר לעצור, בניגוד לצילומים, זה היה מטריף אותי, היו מחשבות על זה שאני לא מספיק טובה. הייתי צריכה להגיד לעצמי אל תהיי עסוקה בלהיות טובה, כי את לא טובה". כאשר זיוה שואלת האם זה עבר, נועה מודה כי "זה משתנה. זה זז".

על נקודות מפנה בקריירה

"אחרי שעבדתי 24 שנים בעיתונות בתפקידי ניהול, ב'הארץ', ב'ידיעות אחרונות' ו'מעריב' החלטתי יום אחד לעשות משהו אחר", מספרת שלום. "שאלתי את עצמי 'במה אני טובה?' מה אני אעשה כשאני אהיה יותר גדולה?', ואז הלכתי לעבוד בהייטק, שזה מוזר, ההייטקיסים עם צעירים, יש לנו מנהלים בני 28 בארגון, איפה הם ואיפה אני. מעבר לזה, אני לא אשת מוצר, לא אנליסטית ולא כלכלנית, מה אני אעשה שם? ואז עשיתי את הדבר שאני הכי טובה בו- לדבר עם אנשים ולהקים תשתיות בארגון, כמו כל האופרציה וכל ה-Well-being. לאט לאט ראיתי תוצאות וזה הדבר הכי מספק שיש בעולם".
3 צפייה בגלריה
(צילום: ריאן פרויס )
נועה מספרת על עצמה כי "אורח החיים של שחקנים הוא האם תתקבל או לא תתקבל, כל הזמן צריך להמציא את עצמך מחדש. אתה צריך כל פעם אנרגיה בשביל להמשיך ומקבלים הרבה 'לא'. אצל שחקנים, חלק מהסופר פאוור שלי, זה מיומנות בביזון. יש מעבר חד מכבוד לביזיון. זה כאילו מכובד, ובאותה נשימה אתה בזוי כי אתה עושה אודישן. אנשים לא נבחנים כל-כך הרבה פעמים כמו שחקנים. מאוד רציתי להגיע למצב שיש לי חירות לבחור תפקידים, ואני חושבת שאני מרגישה היום שאני שם הרבה יותר. גם הכתיבה נתנה לי חירות, התסריטאות. אני יכולה להתפרנס מכתיבה, לעשות רק תפקידים שאני רוצה.

"כשאני כותבת סצנה יפה, אני עפה על עצמי"

כאשר זיוה שואלת מה גורם לנועה לעוף על עצמה, התשובה היא "כשאני כותבת סצנה יפה, יותר טוב מזה לא יכול להיות. את אומרת לעצמך 'שיחקתי אותה, הייתי טובה'". זיוה מוסיפה "אני כל יום אומרת לעצמי שהייתי טובה. ברור, אנחנו מעולות".
3 צפייה בגלריה
זיוה שלום, סמנכ"לית Wellbeing ופרויקטים מיוחדים גלובליים ב-Playtika.
זיוה שלום, סמנכ"לית Wellbeing ופרויקטים מיוחדים גלובליים ב-Playtika.
זיוה שלום, סמנכ"לית Wellbeing ופרויקטים מיוחדים גלובליים ב-Playtika.
(צילום: ריאן פרויס)
מתי התפרקת בפעם האחרונה?
זיוה: "בחודשים האחרונים קרו כל-כך הרבה דברים, שהתפרקתי בגללם, אבל הייתי עסוקה בהרבה מאוד עשייה. לצערי יש הרבה אוכלוסיות שגרמו לי להתפרק. החטופים ומשפחות החטופים. נורא קשה לי להתמודד עם הדברים האלו ואני מתפללת כל הזמן שמשהו טוב יקרה פה".
נועה: "כשאביגיל עידן חזרה הביתה התפרקתי מול הטלוויזיה".
בשיתוף פלייטיקה
פורסם לראשונה: 07:56, 07.03.24