הפועל ת"א נפרדה אתמול (ראשון) מהפועל פ"ת בתיקו 1:1, במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. האדומים, בדומה לאורחים ממלאבס, עדיין מחפשים ניצחון ראשון במפעל והחששות שמא הקבוצה תצטרך לפתוח את הארנק ולהתחזק, מתגברים.
למרות המחסור של שני "אסים" התקפיים שעדיין משתקמים מהפציעות שלהם - אלן אוזבולט ועומרי אלטמן, מודים במועדון כי יצטרכו להתחזק בשתי עמדות - החלוץ והמגן ימני.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת
הפועל ת"א הפועל פ"ת
איום אדום ברחבה של הפועל פ"ת
(צילום: עוז מועלם)
מצד שני, בהפועל ת"א לא ממהרים להחמיר עם עצמם ומתנחמים בכך שההחלטה של השופט נאאל עודה, שפסק פנדל לזכות הפועל פ"ת, שנויה במחלוקת. המהלך שקבע את תוצאת המשחק, מנע מהאדומים את הסיכוי האחרון לעלות לחצי-גמר גביע הטוטו.
עוד מוסיפים במועדון כי קיימת שביעות רצון מהבכורה של צ'יבוטה בהפועל ת"א, למרות החמצה גדולה במחצית השנייה ממסירה מצוינת של עומר סניור. "מדובר רכש מצוין", סבור המאמן האוסטרלי מייקל ולקאניס. "ראינו מה שהוא עשה במכבי חיפה, הוא יוסיף לנו הרבה ניסיון".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מאוויס צ'יבואה
הפועל ת"א הפועל פ"ת מאוויס צ'יבואה
צ'יבוטה בבכורה אדומה
(צילום: עוז מועלם)
החשש הגדול בהפועל הוא דווקא מהפציעה של אוזבולט בשרירי הבטן, כשלא ברור אם הוא יזדקק בסופו של דבר לניתוח. בכל מקרה, השחקן לא צפוי לפתוח את העונה. מי שעשוי לחזור לכל היותר בפתיחת משחקי הליגה הוא אלטמן, שמשתקם מפציעה בגב.
"כולם פה מבינים שצריכים חלוץ ומגן ימני איכותיים, וברגע שהפצועים יחזרו, נהיה קבוצה טובה מאוד", הסבירו בהפועל, שתשחק ביום שלישי הקרוב נגד מ.ס אשדוד, במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. "יש לנו קבוצה טובה מאוד, עם צעירים ו-ותיקים. ברגע שהכל יתחבר יהיה בסדר גמור".