חמישה משחקים, 450 דקות (לא כולל תוספות זמן) והפועל ת"א עדיין לא כבשה שער בעידן יוסי אבוקסיס. הקבוצה הפכה לאחת הקבוצות הכי חלשות בליגה, כשהיא בקושי בועטת למסגרת ונמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום, אחרי ה-0:0 אתמול (שבת) מול הפועל ירושלים.
"בשורה התחתונה זאת הייתה תוצאה טובה מאוד מבחינתנו", הודו בהפועל, שנהנתה מיכולת שיא של אמיליוס זובאס, שעצר פנדל של מתן חוזז וכן מספר מצבי כיבוש בטוחים של שחקני הפועל ירושלים.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
משחק התקפי לא טוב. אבוקסיס מאוכזב
(צילום: טל שחר)
להפועל ירושלים לא רק הגיע ניצחון, היא הייתה צריכה להביס את הפועל ת"א, אילולא הצגה של השוער הליטאי. מנגד, הפועל ת"א פשוט לא הגיעה למצבים. הפועל עלתה ללא הישאם לאיוס ואלן אוז'בולט החולים והציגה משחק התקפי אנמי, כשבובקאר טאמבדו ומאוויס צ'יבוטה הוחלפו עוד במחצית.
"אין פה טיפת איכות, לא ייאמן מה שבנה פה חן סול", אמרו בהפועל ת"א, "יהיה קשה לכבוש שער עם הקבוצה הזו, יש קארמה רעה ואבוקסיס לא מצליח לשדרג את הקבוצה. עם שלוש נקודות מתוך 15, בורחה למה נראה פתאום כמו מאמן בכיר".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א זיו מורגן
שחקן הפועל ת"א זיו מורגן
עמוק בתחתית. שחקני הפועל ת"א
(צילום: טל שחר)
אבוקסיס לא אהב את הכניסה של המחליפים, כשמדובר באוז'בולט, שממשיך להפגין אדישות, סתיו טוריאל ואליאן רוחנא. "אם נישאר בליגה זה יהיה רק בגלל תוצאות של היריבות והחולשה שלהן. אנחנו בונים על אשדוד והפועל פ"ת, קשה מאוד להרים משהו מהקיים. צריכים לעשות פה מהפכת ענק אם נישאר בליגה, וזה לא תלוי בנו", הסבירו בהפועל.