בשנת 2014 Fitness נכנס לראשונה לקטגוריית המאפה כאשר הושקה העוגייה הטובה, המכילה 100% דגנים מלאים, הקיימת גם היום ב- 3 טעמים. מותג Fitness התרחב בהדרגה מעולמות מתוקים לעולמות מלוחים. בשנת 2016 נכנס לראשונה לעולם הפריכיות עם מוצרים מפנקים ומצופים שוקולד ולאחר מכן גם עם תחליף לחם, הפריכיות הדקות והנימוחות. בשנת 2019 הושק בישראל תת המותג FITNESS THIN שפותח ממש כאן בישראל ומעורר התעניינות רבה בקרב שווקי נסטלה ברחבי העולם.

סדרה בפיתוח ישראלי

סדרת קרקר THIN שפותחה ממש כאן אצלנו בישראל, על פי הטעם והצרכים של הצרכן הישראלי, ביססה עצמה תוך חודשים ספורים כסדרה המובילה בקטגוריית הקרקרים. הקרקרים מהווים תחליף לחם מצוין או ארוחת ביניים קלה, הם מכילים דגנים מלאים, דקים וקריספיים במיוחד המציעים חווית אכילה חדשה, כיפית ומרעננת בעולם הקרקרים האפויים. ולכן לא מפתיע שהם מובילים את קטגוריית הקרקרים בישראל.
שנה מהשקת הסדרה, אסם-נסטלה הרחיבה את הסדרה האהובה עם השקת מוצרים נוספים, טעימים במיוחד בתוספת ירקות – קרקר פיטנס THIN בתוספת בטטה או בתוספת סלק. המוצרים הללו מצליחים מאד בישראל, מובילים את קטגוריית הקרקרים ומעוררים את תאבונן של מדינות רבות בעולם.
2 צפייה בגלריה
 פיטנס ירקות סלק
 פיטנס ירקות סלק
פיטנס ירקות סלק
( צילום: סטודיו אסם)

Better for you

המוצרים החדשים בפרט ומוצרי פיטנס בכלל הינם בעלי יתרונות תזונתיים ומכילים דגנים מלאים. הקרקרים מסדרת THIN הם טעימים, צבעוניים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות. כך מאפשרים לנו צריכה נבונה במנה מדודה (Portion control). גם בחטיפי Fitness קרקר - בכל אריזה אישית שלושה קרקרים והיא מכילה כ-110 קלוריות. מוצרי מכילים דגנים מלאים ועל המוצרים מצוינת הדרכה לגודל המנה המומלצת כך שהמותג מאפשר לנו לאכול נכון ומאוזן מבלי להתפשר על הטעם.
כל מוצרי המותג Fitness ממשיכים להוביל את קטגורית מאפה מלוח בישראל יחד עם מגמת ה-Wellness שהולכת ומתרחבת. מאחר וישנה צמיחה גדולה בקטגוריית תחליפי הלחם בישראל Fitness מתאמצים להביא פתרונות ומוצרים מהשורה הראשונה שיוכלו לתת מענה לצורך ההולך וגובר ולהעשיר את המגוון המביא לידי ביטוי גם את הצורך במזון מזין ומשביע בעל ערכים תזונתיים טובים, לצד הצורך בצריכה נבונה של מנות מדודות ומודעות לאכילה מאוזנת.