תל אביב הולכת ומתרחבת, ובכל פעם שכונה נוספת זוכה לבתי קפה אופנתיים ואיכותיים, פעילות תרבותית וגיבוש של קהילות חזקות. אחת השכונות שעוברת שדרוג משמעותי וצפויה להמשיך להתחדש בשנים הקרובות היא נחלת יצחק, הממוקמת בסמוך למתחמי עסקים ומסחר, תחנות רכבת ישראל, הרכבת הקלה והמטרו העתידיים. ממזרח לאיילון - נחלת יצחק היא הפוטנציאל הכי גדול עבור משפחות.
כעת, על רקע הביטול הצפוי במגבלת שיעור ריבית הפריים מתוך המשכנתא, העלות החודשית של תשלומי המשכנתא צפויה לרדת, מה שהופך את חלום הדירה הגדולה והמרווחת עבור משפחות להרבה יותר קרובה. מזרח תל אביב ונחלת יצחק בפרט, עדיין מציעות דירות במחירי הזדמנות, עם פוטנציאל עצום להשבחה ואיכות חיים שאין דומה לה במיקום כל כך מבוקש.
מה הופך את השכונה ליעד מושלם למשפחות שרוצות לשדרג את איכות החיים ולהישאר קרוב למרכז העניינים? ואיזה פרויקט עומד לצפות על כל השכונה מלמעלה?

הסיבה לעליות המחירים הצפויות בנחלת יצחק - שילוב בין קהילה חזקה, תשתיות מבוססות ומיקום אסטרטגי

שכונת נחלת יצחק היא אחת השכונות הייחודיות והשקטות בתל אביב. הבנייה בשכונה מאופיינת בבנייני דירות ישנים בני 5 עד 9 קומות שנבנו לפני 40-50 שנים. היא שוכנת בין גבעתיים לנתיבי איילון, קרובה לשכונת ביצרון, מתחם הבורסה ברמת גן, קניון עזריאלי, מגדל ToHa, אזור המסחר "הסיטי של גבעתיים" ומגדלי המשרדים ביגאל אלון. מבחינת נגישות תחבורתית, התחבורה הציבורית העוברת בסמוך לשכונה היא מצוינת, השכונה צמודה לתחנת הרכבת השלום ובעתיד יעברו סמוך לשכונה הקו האדום של הרכבת הקלה ושני קווי מטרו - M1 ו-M2.
הייחודיות של השכונה היא השקט, הפסטורליות, הפעילות הקהילתית, מקומות הבילוי הספורט והפנאי, לצד הסמיכות לאזורי התעסוקה, פנאי ובילוי ונגישות תחבורתית מעולה. נחלת יצחק נחשבת שכונה ותיקה ואיכותית עם אוכלוסייה בחתך סוציואקונומי חזק מהשכונות בסביבתה. בשכונה פועלים גני ילדים עירוניים ובית ספר יסודי, תיכון עירוני א' בתל אביב נמצא במרחק נסיעה קצר ובצמוד לשכונה נמצא גם תיכון לאומניות תלמה ילין, אחד מהתיכונים הנחשבים בארץ. מרכז הספורט והקאנטרי משרתים את תושבי השכונה ומציעים חדר כושר, חוגים מגוונים ובריכת שחייה.
במבט לעתיד, ציר יגאל אלון ימשיך בתהליך של התחדשות משמעותית בשנים הבאות עם בנייה של מגדלי משרדים ומסחר. קירוי איילון צפוי להציע נגישות בין שני החלקים של נתיבי איילון, לצד הוספה של שטחים ירוקים בלב העיר.
היתרונות הרבים של השכונה משכו אליה בשנים האחרונות אוכלוסיות חזקות ומבוססות, כמו עובדי משרדי ההיי-טק הסמוכים, משפחות, מצמצי דיור ומשקיעים המבינים את הפוטנציאל שלה. על רקע תכניות הפיתוח, ההתחדשות העירונית והפרויקטים החדשים ההולכים ונבנים בשכונה, השמאים צופים להמשך עליות מחירים בשכונה, אחרי צמיחה של 3%-5% במחירים בשנה האחרונה בנחלת יצחק ובביצרון, זאת בשעה שהצפון החדש של העיר רשם צמיחה אפסית, ואפילו רמת אביב ג' והצפון הישן רשמו עלייה של 2% בלבד.

תוצרת הארץ - המתחם שמגלם בתוכו את ההתפתחות של כל האזור

אחד המוקדים של ההתפתחות הנדל"נית במזרח הקרוב של תל אביב הוא רחוב תוצרת הארץ השקט, שעומד לעבור בשנים הקרובות פיתוח מבורך. מדובר ברחוב צדדי ליגאל אלון, בקצה הדרומי של נחלת יצחק, סמוך לשכונת ביצרון מצד אחד ותחנת רכבת השלום ועזריאלי מצד שני.
'תוצרת הארץ' מספק נגישות תחבורתית מעולה, רשת ענפה של תחבורה ציבורית מקושרת יחד עם חיבור עתידי לרכבת הקלה ולמטרו, וקרבה למתחמי התעסוקה הצמודים.
ה'איסט אנד' של ת"א - East&TLV הוא הפרויקט השאפתני ביותר ממזרח לאיילון, והביקוש אליו נמצא בשיא
הפרויקט המסקרן והמבוקש ביותר באזור נחלת יצחק ומזרח תל אביב הוא East&TLV ברחוב תוצרת הארץ, המאגד בתוכו את כל היתרונות של השכונה: מרחק הליכה ממרכזי תרבות, בילוי וקניות, אווירה תל אביבית משפחתית, 6 דקות הליכה מעזריאלי ומתחם שרונה, מוסדות חינוך מעולים, קאנטרי מתחת לבית ונגישות מעולה לצירי תחבורה מרכזיים.
המתחם הכולל שני מגדלים, אחד בין 40 קומות המציע דירות של 2-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, והשני בן 33 ומשלב בין תעסוקה למגורים. דירות 5 חדרים הן הגדולות ביותר בעיר, עם שטח הנע בין 118-125 מ"ר. הדירות בפרויקט מעוצבות בתכנון אדריכלי מוקפד וחכם המפיק את המיטב מכל מ"ר.
מאחורי תכנון הפרויקט עומד משרד האדריכלים הישראלי-בינלאומי יסקי מור סיון, האחראי לחלק מהאייקונים התל אביביים הגדולים ביותר, ביניהם מגדלי אקירוב, מגדלי Yoo, מגדל מנהטן ומגדל פרישמן.
הפרויקט,
הפרויקט, אשר יאוכלס בעוד 3.5 שנים בלבד, משווק כעת דירות 2-5 חדרים בתנאי מימון משתלמים: משלמים 20% במעמד החתימה והיתרה באכלוס*. הדירות הקטנות בפרויקט מושכות בעיקר 'מקצוענים צעירים' שהחלו את הקריירה, עובדים וחיים במרכז, לצד זוגות מבוגרים שילדיהם עזבו את הבית והם רוצים ליהנות מהעיר הגדולה בדירה מפנקת במגדל. הדירות הגדולות יותר מיועדות בעיקר למשפחות מהשכונה ומאזורים אחרים בתל אביב והסביבה, שרוצות ליהנות מהתשתיות והשירותים החברתיים של שכונת נחלת יצחק. גודל הדירות והמחיר שלהן נכון להיום מציעים פתרון חסר מתחרים עבור משפחות שרוצות לשדרג לדירה גדולה וחדשה, אך להישאר במרכז העניינים. גם משקיעים שזיהו את האזור המתפתח רכשו דירות בפרויקט, על מנת לממש את פוטנציאל ההשבחה העצום של השכונה והאזור כולו. על רקע ההקלות האחרונות במס הרכישה למשקיעים, East&TLV מהווה הזדמנות נדירה לרכישת נכס מניב באזור עם צפי לעליות מחירים ניכרות.
אין ספק שמבחינת פוטנציאל והתפתחות, מזרח תל אביב הוא העתיד של העיר. מאזור של מחלבות, מפעלים ובעלי מלאכה, האזור צומח למרכז תעסוקה, מסחר, בילוי ומגורים, שיהווה מרכז חדש לתל אביב. בנחלת יצחק, אחת מהשכונות המבוקשות באזור, פרויקט East&TLV הוא האופציה המרווחת, האיכותית והמשתלמת ביותר להגשמת חלום הדירה התל אביבית.
• דירות 2-3 חד' במסגרת הלוואת קבלן של עד מיליון ₪ ללא ריבית