המיטה היא אחד הרהיטים שרבים מאיתנו נוטים להזניח ולתת לה להתבלות ולהישחק במשך השנים. אך על רקע העובדה שאנחנו מבלים שליש מהחיים שלנו במיטה, חשוב מאוד להקפיד על מיטה איכותית ויציבה, מעץ מלא, שגם תציע עיצוב מודרני ותתאים לכל שיפוץ שנעשה בחדר השינה.
כעת אתם יכולים לשדרג את המיטה שלכם במחיר משתלם במיוחד - ב-ynet shops תוכלו למצוא מיטה זוגית מעץ אורן מלא ב-699 ₪ בלבד, מבית אולימפיה, היצרנית המובילה למזרנים ופתרונות שינה, המהווה שם נרדף לאמינות, איכות ושירות ללא פשרות כבר קרוב ל-40 שנה.
המיטה צבועה בצבע בגוון 'וונגה' על בסיס מים ללא כימיקלים, מה שנותן לכם הרבה שקט נפשי בזמן השינה וכשהילדים מגיעים לחדר.

מה הופך את עץ האורן לחומר הגלם המושלם למיטה שלכם?

אורן הוא אחד מסוגי העצים הנפוצים ביותר בתעשיית העץ והרהיטים, בעקבות הזמינות הגבוהה שלו והאיכות שהוא מציע עבור המחיר שלו. אורן הוא עץ רך ונוח לעבודה, עם עמידות גבוהה וצבע נייטלי ונעים.
לכן, אין ספק שהדגם במבצע של ynet shops ואולימפיה מספק שילוב של איכות ללא פשרות, לצד מחיר אטרקטיבי, המתאים לכל כיס. כך תוכלו לשדרג את המראה של חדר השינה ואת חוויית השינה - במחיר משתלם במיוחד.

קנייה בראש שקט - 12 חודשי אחריות מהיבואנית הרשמית

המיטה הזוגית מדגם 5001 כוללת גם 12 חודשי אחריות של היבואנית הרשמית אולימפיה, הידועה בשירות הלקוחות המסור שלה לאורך השנים.
זה הזמן לעבור למיטה מבית טוב, ולישון בראש שקט.
המבצע לזמן מוגבל או עד גמר המלאי - רכשו עוד היום מיטה זוגית מעץ מלא ב-699 ₪, מבית אולימפיה. לפרטים ולרכישה ישירה >>
תוקף עד 30.4.21 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם. המחיר תקף למיטה בגודל עד 140/190. מידות נוספות בתוספת תשלום. המחיר הקודם היה בתוקף לפחות יומיים המחיר אינו כולל הובלה והרכבה. מינימום 30 יח' לפריט במלאי היבואן.
כפוף לתקנון האתר. אין כפל מבצעים. התמונות להמחשה בלבד. טל"ח.