תושב בת ים (55), שהותקף באכזריות בסוף השבוע על ידי קבוצת גברים ששתו אלכוהול ברחוב, בשעה שיצא עם כלבו לטיול סמוך לביתו, שיחזר היום (א') בשיחה עם ynet את האירוע המזעזע במהלכו נהרג כלבו גוצ'י. בעקבות התקיפה נעצרו על ידי חוקרי משטרת בת ים, השניים - ארקדי קנטור (38) ואנדרי נצ'פורנקו (28) ומעצרם הוארך עד מחר יום ב').
3 צפייה בגלריה
הכלב גוצ'י. חי 12 שנה עם המשפחה
הכלב גוצ'י. חי 12 שנה עם המשפחה
הכלב גוצ'י. חי 12 שנה עם המשפחה
האיש סיפר: "יצאתי עם הכלב לטיול ליד הבית, ואז קבוצה של צעירים חסמו את המדרכה ולא היה מקום אחר לעבור אז הערתי להם ואמרתי להם שהם חוסמים. הם שתו אלכוהול, אמרתי להם שיישבו במקום אחר, שניים התנצלו ואחד אחר קילל אותי, נתן לי מכה בפנים. נפלתי והחזקתי ביד את הכלב. ניסיתי להתגונן והזזתי את הכלב, אבל אז הוא נתן לו בעיטה וראיתי את גוצ'י עף באוויר כמה מטרים. ניסיתי להגן על עצמי, אבל אז עוד שניים הצטרפו והרביצו לי. זה היה ברחוב הלפרט פינת ארלוזורוב ליד רחוב הרצל, זה רחוב די ראשי".
כשהבין האיש שהותקף כשכלבו נמצא ברגעיו האחרונים, החליט לברוח מהמקום ולהזעיק עזרה. "אחרי שקבלתי מכות, ראיתי שנפל לאחד מהם הארנק, והכלב גסס",, שיחזר האיש. "זחלתי לארנק שלו, לקחתי את הכלב וברחתי משם והזמנתי משטרה. ככה היו לי את הפרטים שלהם כי הם ברחו משם. לאנשים אין ערך לחיים של בעלי חיים".

3 צפייה בגלריה
הכלב גוצ'י
הכלב גוצ'י
הכלב גוצ'י
קורבן התקיפה האזרחית סיפר על הכלב גוצ'י שחי עם משפחתו מעל 12 שנים. "התקשרתי לאשתי ולבת שלי וכולם בהלם. הם בוכים. איך אפשר להסביר את זה לילדה הקטנה שגדלה איתו כל כך הרבה שנים ביחד. כשפותחים עכשיו את הדלת של הבית כבר אין כלב שקופץ משמחה ואין כלב שבא באמצע הלילה ללקק ולקבל אהבה. זה מזעזע. אני בכלל לא חושב על המכות שקבלתי, אלא רק על גוצ'י שהיה כמו בן משפחה לכל דבר".
בחקירתם במשטרה טענו החשודים כי עובר האורח דיבר אליהם "לא יפה", ובעקבות כך הגיבו באלימות כלפיו וכלפי הכלב. המשטרה מייחסת לחשודים עבירות של תקיפה וחבלה ממשית והריגת בעל חיים.
עו"ד דימה אניקין, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את אחד החשודים, אמר בדיון בבית משפט השלום בתל אביב: "עד היום אין אינדיקציה לתקיפת כלב. אף אחד לא ראה את הכלב ועד היום אין תעודה רפואית ולא ברור מה סוג החבלה שנגרמה. מרשי טען שהוא הגן על חברו ולא ברור למה אותו אחר טרם נחקר. החשוד נעדר עבר פלילי, ולא מכיר את המתלונן".
עו"ד רוני הרניק, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד השני, אמר: "מרשי אומר 'כן התערבתי, אבל כדי לנסות להפריד', וייתכן שהמתלונן חווה את זה כתקיפה בשלב מאוחר יותר ובשלב הראשון הוא לא ראה את זה ככה".