כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושבת אשדוד בת 28 בגין ניסיון רצח של בתה התינוקת בת ה-7 חודשים. על פי האישום, האם השליכה את בתה התינוקת מחלון דירתה בקומה השנייה. פרקליטות מחוז דרום ביקשה להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.
1 צפייה בגלריה
הבניין שממנו נפלה תינוקת מהקומה השנייה
הבניין שממנו נפלה תינוקת מהקומה השנייה
הבניין שממנו הושלכה התינוקת לפי החשד
(צילום: גדי קבלו)
על פי כתב האישום, "בתאריך 14.7.20 בשעות הערב, בזמן ששהתה הנאשמת לבדה עם בתה התינוקת בדירתה בקומה השניה, היא הרימה את התינוקת ששכבה בעגלה בסלון הדירה, והניחה אותה על כתפה. מיד לאחר מכן השכיבה את התינוקת על זרועותיה ונדנדה אותה מצד לצד, תוך שהיא מתקרבת לחלון של סלון הדירה. בהמשך, הנאשמת רכנה מעל החלון, הוציאה את זרועותיה אל מחוץ לחלון כאשר היא אוחזת בתינוקת ובכוונה לגרום למותה שחררה את אחיזתה".
מיד לאחר מכן, ירדה הנאשמת במדרגות הדירה תוך שהיא צועקת. שכן שהבחין בתינוקת, הזמין למקום צוות מד"א, אשר פינה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבית החולים "אסותא".
בבית החולים אובחן שהתינוקת סובלת משברים מרובים בגולגולת. בשל חומרת הפגיעה הועברה התינוקת להמשך טיפול בבית החולים "איכילוב" כשהיא מורדמת ומונשמת, שם עברה ניתוח נוירוכירורגי בחירום ונכון להיום היא עדיין מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת.