סופת ההוריקן "סאלי" הגיעה בצהריים לחוף הדרומי של ארה"ב, והיכתה באלבמה. במהלך הלילה הסופה התחזקה, והוגדרה כסופת הוריקן בדרגה שתיים כשפגעה ביבשה. "סאלי" הביאה איתה רוחות של עד 165 קמ"ש, שעלולות לגרום לנזק נרחב. בהמשך נחלשה מעט, כפי שקורה להוריקנים עם ההגעה ליבשה, וכעת היא מוגדרת הוריקן בדרגה 1.
בעקבות הסופה מנשבות רוחות חזקות בדרום מזרח אלבמה ובמערב פלורידה. במרכז ההוריקנים הלאומי הזהירו שבעקבות הסופה יש חשש להצפות "קטסטרופליות ומסכנות חיים" בחלקים מחוף הדרומי (שמכונה גם חוף המפרץ).

3 צפייה בגלריה
פלורידה סופה סופת הוריקן סאלי ארה"ב מתרחצים בחניון שהוצף
פלורידה סופה סופת הוריקן סאלי ארה"ב מתרחצים בחניון שהוצף
מתרחצים בחניון שהוצף בפנסקולה ביץ', פלורידה
(צילום: AP)
מוקדם יותר אמרו במרכז ההוריקנים הלאומי שכשהסופה תגיע לחוף היא תביא גשמים עזים, ובחלק מהאזורים ירדו 60 סנטימטרים של גשם.
המקום הראשון שבו היכתה הסופה כשהגיעה לחוף הדרומי היה גולף שורס, עיר באלבמה. במרכז ההוריקנים אמרו ש"סאלי" מתקדמת מזרחה לגבול אלבמה-פלורידה בקצב של 5 קמ"ש.
לפי מרכז ההוריקנים את השפעות הסופה – רוחות חזקות וגשמים עזים – ירגישו ממסיסיפי ועד אזור הפנהנדל של פלורידה. לפי האתר PowerOutage.US כמעט 500 אלף לקוחות איבדו את זרם החשמל בפלורידה ובאלבמה.
3 צפייה בגלריה
מוביל אלבמה סופה סופת ה הוריקן סאלי ארה"ב
מוביל אלבמה סופה סופת ה הוריקן סאלי ארה"ב
סערה במוביל, אלבמה
(צילום: AFP)
גורמים ברשויות בדרום ארה"ב קראו לאזרחים שגרים באזורים מישוריים לתפוס מחסה מהרוחות והגשמים. לאורך החוף הדרומי נסגרו נמלים, בתי ספר וחנויות. חברות האנרגיה השביתו חלק מהפעילות באזור מפרץ מקסיקו.
צ'אק ווטסון מארגון Enki Research, שעוקב אחרי סופות טרופיות והשפעותיהן, מעריך ש"סאלי" תגרום לנזק של בין 2 ל-3 מיליארד דולר. ככל שכמות המשקעים תהיה קשה יותר כך גובה הנזק יעלה.