שהייה קצת יותר נוחה לחולים במלון הקורונה: אפליקציית טיקטוק הציגה בסוף השבוע סרטון שתיעד צעירים חוגגים במסיבת בריכה עד אור הבוקר במלון לאונרדו בבאר שבע, שהוסב על ידי משרד הביטחון לטיפול בחולי קורונה. ליעד מימון (18) מאור יהודה, שאובחן כנושא את הנגיף, אמר אתמול (יום א') לאולפן ynet: "אני וחבר שלי פה לוקחים את זה כטיול לפני צבא".
מימון הגיע למלון בנגב ביום רביעי שעבר. "אני חולה מאומת, אבל ברוך השם אין לי סימפטומים. אתמול חגגנו עד 05:00 לפנות בוקר".
1 צפייה בגלריה
אוריאן אברהם ליעד מימון
אוריאן אברהם ליעד מימון
אוריאן אברהם וליעד מימון
- רק צעירים יש במלון הזה? "האמת שלא, אנחנו קבוצה של צעירים, מרגישים כמו משפחה אחת. יש פה גם אנשים מבוגרים וגם משפחות שלמות".
- וזה לא מפריע להם הרעש? הבלגן בלילה? "לא, אנחנו בחדר סגור בקומה החמישית. ואם יש להם רעש, אז פשוט צוות המלון מבקש מאיתנו להחליש".
- אז זה לא נורא להיכנס למלון קורונה? "עשיתי פה כיף".
גם אוריאן אברהם (18) מרחובות הגיעה לבית המלון בבאר שבע לאחר שחלתה בקורונה. "בעיקרון כל אלה שמפיקים את המסיבות כבר השתחררו הביתה, אז בחורה חדשה תפסה את הפיקוד", סיפרה הבוקר אברהם.
היא הוסיפה: "אני כבר שבועיים וחצי פה. כבר באו לשחרר אותי הביתה ופתאום נהיו לי תסמינים עוד פעם ועכשיו יש לי עוד 13 ימים, שזה השיא. עם כל הכיף שבדבר ממצים, ואתה רוצה לחזור הביתה".
- איך את מרגישה עכשיו? "אני מרגישה טוב".
דובר צה"ל מסר בתגובה כי "חלק מהמחלימים במלונית מילאו את בריכת הפעוטות באמצעות זרנוק כיבוי אש. הנושא דווח וטופל באופן מיידי והבריכה רוקנה בחזרה. אין באף מלון אישור לשימוש בבריכות. המלון מהווה מתקן אשפוז חלופי ופועל בהתאם לצורך זה. יתרה מכך, על מנת לאשר פתיחת בריכה נדרשת נוכחות מציל, דבר שמטבע הדברים לא מתאפשר במלונית מחלימי קורונה. כל מקרה חריג מטופל באופן פרטני אל מול הגורמים הרלוונטיים".
פורסם לראשונה: 22:21, 26.07.20