במהלך צעדת המחאה הערב (חמישי) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתל אביב, נפגעה מפגינה שנדרסה על ידי רכב - שנמלט. האישה שנפצעה טופלה על-ידי מד"א ולאזור הגיעו פרשי משטרה.
הרכב שפגע במפגינה בת"א עצר תחילה מול המוחים - ולפתע האיץ ופגע בשתי מפגינות. אחת מהן, כפי שצוין, נדרסה - והנהג נמלט תוך נסיעה פרועה וחצה צומת ברמזור אדום. מאוחר יותר נעצר נהג במחסום קורונה ליד נתיבי איילון כששמשת הרכב מנופצת, אך הוא שוחרר לדרכו. במשטרה חשדו תחילה כי מדובר בדורס.
גורם במשטרה אמר כי הם ראו את תיעוד הדריסה: "זהות החשוד ידועה לנו, עוד הלילה הוא יובא לחקירה".
5 צפייה בגלריה
הדריסה
הדריסה
הרכב מאיץ
5 צפייה בגלריה
הדריסה
הדריסה
רגע הדריסה

המפגינה שנדרסה, דורית ז"ק, סיפרה זמן קצר לאחר האירוע: "דרסו אותי, נכנס בי אוטו בפול רייס, אני מקווה שצילמו את זה, זה היה בכוונה ובפול גז".
יותר מאלף בני אדם הפגינו בתל אביב. הם יצאו לצעדה בתום המחאה בכיכרות דיזנגוף והבימה. המשטרה הכריזה כי מדובר בצעד לא חוקי ואיימה במעצרים.

5 צפייה בגלריה
הפגנה נגד חוק הגבלת ההפגנות בהבימה
הפגנה נגד חוק הגבלת ההפגנות בהבימה
ההפגנה בתל אביב
(צילום: AFP)
מ"הדגלים השחורים" נמסר בנוגע לדריסה, כי "ההסתה שנשמעה מפי ראש הממשלה וח"כים מהליכוד מביאה לעוד מתקפה נפשעת על המפגינים נגד נתניהו והשחיתות. הגיע הזמן שהיועמ"ש יתעורר ויעמיד לדין את מיקי זוהר ושאר מהדהדי השנאה. שלא יבוא לבכות בהלוויות כשיירצחו פה מפגינים".
מוקדם יותר הפגינו מאות מוחים בגבעתיים, באר שבע, זכרון יעקב, שוהם, יבנה, באר שבע, צומת פארן, יטבתה, קיבוץ אלמגור וגשר נעורים.