2 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
אחרי שרופאה מהדרום התלוננה במשטרת אשקלון נגד רב ידוע ומוכר מאזור הדרום בטענה שביצע בה מעשים מגונים בעת שהגיעה לקבל ממנו עצה וברכה, אישה נוספת, בשנות ה-40 לחייה, התלוננה אתמול (שישי) נגד הרב.
האישה, שהגישה את התלונה בתחנת המשטרה במודיעין, אמרה שהגיעה לקבל ייעוץ מהרב, שביקש ממנה לחשוף בפניו את החזה שלה ולהרים את חולצתה, בנימוק שהוא "צריך לראות את כול השכבות ושהכול בסדר". מדובר בדפוס פעילות דומה לזה שהפגין הרב כלפי המתלוננת הראשונה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד סוזי עוזסיני ארניה
עו"ד סוזי עוזסיני ארניה
עו"ד סוזי ארניה
(צילום: חן רוטנברג)
המתלוננת הנוספת הגיעה אל הרב לאחר שעברה מחלה קשה, ועורכת דינה, סוזי ארניה, אמרה שהוא ניצל את מצוקתה. "אנחנו עדים לכך שמדובר במתלוננת שנייה נגד אותו רב בגין עבירות מין, תוך ניצול מצבן וחולשתן הפיזי ולעיתים הנפשית בכדי לבצע את מעלליו. מדובר בדבר חמור ביותר המצריך בדיקה של הרשויות. אני סמוכה ובטוחה שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה", היא מסרה.
עוזרו של הרב מסר כי לא ידוע להם דבר אודות תלונות שהוגשו נגדו. חקירת הפרשה הועברה לתחנת משטרת באר שבע, אולם הרב טרם נחקר בחשד לביצוע המעשים.
הרופאה שהתלוננה נגד הרב ביום חמישי ביקרה אצלו בעבר כמה פעמים יחד עם בעלה. היא מאמינה בו ובברכות שהוא מעניק. היא סיפרה כי הרב טען שהוא רואה דברים באזור החזה וביקש ממנה להוריד את החולצה והחזייה ואז החל למשש את האזור. לדבריה, היא חשה באותם רגעים השפלה קשה והייתה בשוק, לדברי מקורביה. לאחר האירוע, היא יצאה נסערת מחדרו של הרב.