על רקע ההשקה החגיגית של סדרת המוצרים החדשה Hemp Complex & Amino Acids של מותג 'פנינה רוזנבלום', ניצלנו את ההזדמנות כדי לקבל מרוזנבלום, גורו הקוסמטיקה והעסקים, את סודות הטיפוח שעזרו לה לשמור על עור חלק וזוהר עד היום.
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

"את הגיל של האישה רואים בצוואר ובעיניים"

"הסוד שלי הוא שימוש בקרמים. אני לא מפסיקה מגיל 18 ועד היום", מספרת רוזנבלום. "העיניים, הצוואר והדקולטה מראים מאוד את הגיל, ולכן חייבים לשים עליהם דגש, עם הקפדה של קרמים וסרומים בכל יום, ושימוש במוצרים איכותיים עם חומרים שמביאים לתוצאות".
9 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
(צילום: שי פרנק)

רוזנבלום אומרת כי "החל מגיל 30 צריך להשתמש במוצרים שיעירו את העור ולא רק יעשו לו נעים. לשמן הקנאביס יש יתרונות, לחומצות האמינו יתרונות משלהן, וביחד הם מביאים לתוצאות. אפשר למצוא על המדפים חומרים נעימים לעור שנותנים תחושה טובה, אבל הם לא מעוררים מספיק את העור. מגיל מסוים חייבים חומרים ממריצים למניעת הזדקנות העור, במיוחד בצוואר ובעיניים".
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

"אל תגידי 'אין לי זמן' – פשוט תאהבי את עצמך ותשקיעי בעצמך כמה דקות ביום"

"נשים תמיד אומרות לי שאין להן זמן לטפח את העור שלהן, והתגובה שלי היא - כל מה שאת צריכה זה כמה דקות בבוקר וכמה דקות בערב. אם אנחנו מוצאות את הזמן להרגלים בסיסיים כמו שטיפת פנים, אפשר להוסיף אליהם מספר דקות של טיפוח".
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

רוזנבלום מתחילה את היום בשטיפת פנים במים וסבון, מיד אחרי צחצוח השיניים. "אחר כך אני שמה סרום עיניים, קרם עיניים, קרם צוואר וקרם יום מהסדרה החדשה המשלבת שמן קנאביס וחומצות אמינו. כל זה לוקח 3-4 דקות".
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

"בערב אני מתקלחת, מסירה את האיפור ושוטפת פנים עם מים וסבון. לאחר מכן אני שמה סרום עיניים, קרם עיניים, קרם צוואר, סרום חומצות אמינו והמפ ללילה מהסדרה החדשה, וקרם לילה. לא יותר מכמה דקות", אומרת רוזנבלום.
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

"תאהבי את עצמך. אין לך תירוץ להגיד שיש לך ילדים ומטלות. תשקיעי בעצמך כמה דקות ביום, בבוקר וישר אחרי המקלחת. בדיוק כמו שאת מצחצחת שיניים ושוטפת פנים בכל יום", מפצירה רוזנבלום. "אם תתמידי, כשתגיעי לגיל שלי, תראי תוצאות. במיוחד עם חומרים מעולים שכוללים את כל מה שהעור שלך צריך".
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

שמירה על בריאות העור ואפקט אנטי אייג'ינג - בעזרת פורמולה בלעדית המשלבת שמן זרעי המפ וחומצות אמינו

הסדרה החדשה מבית פנינה רוזנבלום, Hemp Complex & Amino Acids, עם פורמולה בלעדית של המותג, אשר מכילה שילוב ייחודי בין שמן זרעי המפ (קנאביס) לבין חומצות אמינו פעילות, המבטיח תוצאות מקסימליות בטיפוח ושמירה על עור הפנים.
הסדרה כוללת קרם יום אנטי אייג'ינג, קרם לילה אנטי אייג'ינג, קרם עיניים, סרום עיניים, קרם צוואר וסרום צוואר. הרכב המוצרים נבחר באופן אישי על ידי רוזנבלום, תוך שמירה קפדנית על איכות, יעילות ופריצת דרך בעולם הטיפוח.
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

שמן זרעי המפ מציע יתרונות רבים ומגוונות לעור: בין היתר, הוא לא גורם לנקבוביות חסומות, חודר בקלות ומרכך את העור, ומכיל את כל 21 חומצות האמינו והשומן החיוניות ביותר שאינן מיוצרות על ידי הגוף, לשמירה על עור בריא. בנוסף, הוא מכיל חומצות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות.
על פי המחקרים המובילים בתחום, שמן זרעי המפ יכול להפחית באופן דרמטי את יובש העור וכך להקל על גירוד וגירוי, והוא גם מסייע בשיפור ההגנה על העור מההשפעה של מים הגורמים לו לאבד לחות. השפעות האנטי אייג'ינג של שמן זרעי ההמפ מגיעות משיפור הרכב השומנים האפידורליים ושיפור התפקוד הכללי של העור.
9 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

חומצות האמינות תומכות בייצור קולגן למיצוק ומתן גמישות ואלסטיות לעור, צמצום מראה קמטים והפחתת סימני הגיל.
כל מוצר בסדרה כולל נוסחה בלעדית וייעודית לפתרון ממוקד לאזור מסוים: הצוואר, בעור הפנים או מסביב לעיניים - הכל על מנת לעזור בהשגת עור צעיר יותר, קורן ובריא.
אם את רוצה לאהוב את עצמך ולהציג לעולם עור מתוח ומלא חיוניות, סדרת Hemp Complex & Amino Acids עם הנוסחה הבלעדית של פנינה רוזנבלום היא ההרגל החדש שלך: 5 דקות בבוקר, 5 דקות בערב - ואת בדרך לשמור על עור חלק ובריא גם בעוד עשרות שנים.


פורסם לראשונה: 10:40, 12.04.21