בעידן בו מחירי הדיור רק צומחים וכל מ"ר בדירה עולה ביוקר, אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא למצוא דרכים יצירתיות לשימוש אופטימלי בשטח הבית. בבתים מודרניים הדירה מגיעה עם מחסן קטן, אבל הרוב המכריע של הדירות בישראל אינן כוללות שטח אחסון, מה שמעמיד אותנו מול חדרים שלמים המבוזבזים על 'שונות', שהיא מילה אחרת לבלגן אטומי.
בארצות הברית מכירים את הפתרון המושלם כבר עשרות שנים - כל אמריקאי עשירי מתחזק יחידת אחסון עם כל הציוד שהוא לא משתמש בו ביום-יום. הישראלים, מצדם, מגלים גם הם בשנים האחרונות את היתרונות של מחסן במרחק נגיעה מהבית.
מהן הסיבות שאולי לא חשבתם עליהן ומתאימות לבחירה בשירותי אחסנה חכמים ונגישים? ומהן שיטות האחסנה למי שמעדיף גישה עצמאית 24/7 לעומת מי שרוצה שירות מלא של אריזה והזמנת משלוח של כל פריט עד דלת הבית?
2 צפייה בגלריה
שיטת האחסון החכם, הכוללת תיוג מראש בברקוד של כל קופסה וחפץ, וקבלה של כל פריט בחזרה תוך 24 שעות מרגע ההזמנה שלו, עד פתח הבית.
שיטת האחסון החכם, הכוללת תיוג מראש בברקוד של כל קופסה וחפץ, וקבלה של כל פריט בחזרה תוך 24 שעות מרגע ההזמנה שלו, עד פתח הבית.
שירותי אחסון
(צילום: shutterstock)

עוברים דירה? מצפים לתוספת חדשה למשפחה? זה הזמן לפנות מקום בבית

כולנו עוברים שינויים בהרכב המשפחה ובמקום המגורים - יכול להיות שנולד אח חדש (מזל טוב!) ואתם רוצים לפנות את חדר ה"מחסן" כדי שיהיה חדר לכל ילד. יכול להיות שאתם צעירים שחזרו להורים לכמה חודשים וצריכים אחסון תכולת דירה של הדירה השכורה שלכם. יכול להיות שאתם ההורים שמקבלים לבית את הבת שהתחתנה (מזל טוב!) ועוברת עם בן הזוג עד שיקנו דירה - מה שמאלץ אתכם לפנות את חדר הכושר שבניתם בחדר הישן שלה.
העיקרון המשותף של כל הסיטואציות האלו הוא הצורך לפנות מקום בבית לתקופת זמן מוגבלת. לעתים כל מה שצריך הוא לפנות חצי חדר כדי להעביר לשם ציוד שתופס מקום בחדר אחר. לעתים, מספיק לאחסן את בגדי החורף למשך חצי שנה, כדי להרוויח בית פחות עמוס ועם מרווח נשימה.
בדיוק כאן נכנסים לתמונה שירותי אחסנה חיצוניים ונוחים, המאפשרים לכם לאחסן ארגזים, חפצים וציוד על פי הצורך שלכם, עם זמינות מלאה. אביה שירותי אחסנה מציעה יחידות אחסון בפריסה ארצית ובמחירים משתלמים, המשמשות עשרות אלפי ישראלים בכל שנה למגוון מטרות.

כשההורים עוברים לדיור מוגן ודואגים לחפצים הסנטימנטליים שהשאירו מאחור

מעבר לדיור מוגן הוא משימה לא פשוטה, במיוחד כשהמשמעות היא לארוז חיים שלמים ולהשאיר אותם מאחור. לכן, מבוגרים רבים משביעים את ילדיהם שישמרו על תכולת הבית שלהם למקרה ויתחרטו וירצו לחזור, או מסיבות סנטימנטליות לחלוטין. אחסנה מתקדמת ביחידת אחסון יכולה לשמש פתרון מושלם שמשאיר את כל הציוד זמין, ולא מאלץ אתכם לוותר עליו לנצח. בנוסף, אפשר לתייג את כל הפריטים בנפרד ולקבל פריטים מסוימים בהזמנה אישית עד הבית.

אחסנה זמינה לעסקים קטנים ועצמאיים - דרך מעולה לשמור מלאי וציוד בהישג יד

עצמאיים ועסקים קטנים צריכים לעתים שטח אחסון, אך לא ברמה של מחסן גדול משל עצמם. במקרים בהם מדובר בעצמאי שיש לו ציוד שלא נמצא בשימוש תדיר, או יצרן/ יבואן שרוצה לשמור מלאי קטן וזמין בהישג יד, שירותי אחסנה יכולים להוות פתרון משתלם במיוחד. בעלי מקצוע כמו טכנאים וחשמלאים יכולים לאחסן ציוד ומלאי קטן של חלפים, במקום להזמין בכל פעם מחדש או להעמיס על הבית.
עבור אותם עצמאיים, כל מה שצריך לעשות הוא לקפוץ לשטח האחסון האישי בדרך לעבודה שדורשת ציוד מסוים, או לעבור עם הרכב ולהביא חלק מהמלאי 'על הדרך'. הרבה עצמאיים נתקעים עם קרטונים על גבי קרטונים שמעמיסים על הבית - מחסנים להשכרה מפרידים את הבית מההתנהלות העסקית, ומאפשרים לבעל העסק לנהל אותו בצורה חכמה יותר. לאביה שירותי אחסנה מחסנים להשכרה בירושלים, בחיפה ובמספר מיקומים בגוש דן במחיר משתלם במיוחד, אשר יכולים להוות פתרון לכל עסק באזור המרכז.
2 צפייה בגלריה
האחסון הדינמי, המוצע בישראל מפנה מקום בדירה והופך אותה למרווחת יותר
האחסון הדינמי, המוצע בישראל מפנה מקום בדירה והופך אותה למרווחת יותר
מאחסנים את כל מה שאתם צריכים
(צילום: shutterstock)

אחסון עצמאי וזמינות 24/7, או שירות מלא והזמנת פריטים במשלוח עד הדלת? הכל תלוי בכם

שירותי אחסנה מתקדמים כוללים בימינו שני סוגי אחסנה, אשר מתאימים ללקוחות שונים על פי הצורך והאופי שלכם.
אחסנה מסורתית כוללת תא אחסנה בנפח לבחירתכם ובתשלום חודשי קבוע. התאים מנוהלים בתפעול עצמי עם שבב מיוחד המאפשר גישה עצמאית לפריטים המאוחסנים 24 שעות ביממה. מי שחשובה לו גישה מלאה בכל שעות היממה, או משתמש במחסן מתוך מטרה להכניס ולהוציא ממנו דברים, שיטה זו תשמש אותו היטב.
החלופה היא שירות מלא של חברת שירותי האחסנה, המכונה 'אחסון דינאמי' באביה אחסנה - לאחר ארגון הארגזים וחפצים על ידכם, נציגי החברה מגיעים לביתכם, מדביקים על כל פריט מדבקת ברקוד, סורקים לאפליקציה פנימית ומעבירים למחסן מתקדם ומותאם לשיטה זו. לאחר מכן, כאשר אתם מעוניינים לקבל את אחד הפריטים, כל מה שעליכם לעשות הוא לבקש להחזיר פריט על פי התיוג שלו - והוא בדרך אליכם, עד דלת הבית. אין ספק שמדובר באחת השיטות הנוחות ביותר בתחום האחסון, שמציעה נגישות כמעט כמו במחסן בבניין או בבוידעם.

תאחסנו לכם את זה בראש - יש פתרון לבעיה

עבור האמריקאים שירותי אחסנה חיצונית הם עניין נפוץ, אבל בישראל הקטנה, בה אחסון קרוב לבית יכול לשמש פתרון מושלם, התחום צבר תאוצה רק בשנים האחרונות. בעתיד, התחזית היא ששירותי אחסנה כאלו יהפכו לסטנדרט גם בישראל - ממש כמו שהווייז הפך למשהו שאי אפשר בלעדיו בכל נסיעה.
בפעם הבאה שאתם נתקלים באתגר של פינוי מקום בבית, צורך באחסון של העסק או הבטחה שעשיתם להורים האהובים שלכם - שירותי אחסנה מקצועיים, חכמים ויעילים הם הפתרון שלא חשבתם עליו, לבעיה שעדיין לא הבנתם שיש לכם.

פורסם לראשונה: 15:26, 24.11.20