גווינת' פאלטרו כבר נתנה למוצרים של LAVIDO את חותמת האיכות שלה וזאת לאחר שניסתה את הסרום המשקם של LAVIDO לפני מספר שנים והתאהבה בו, מה שהוביל לשיתוף פעולה מתמשך של LAVIDO עם GOOP, אתר הלייפסטייל שלה. לאחרונה, השיקו ב-LAVIDO מכשיר חדשני לאבחון עור הפנים. החלטנו לא להזניח את המפורסמות הישראליות, והזמנו את דנית ליבנת, כוכבת חתונה ממבט ראשון, לאבחון העור, התאמת מוצרים וטיפול מפנק בחנות המותג.
דנית הצטרפה ליוני פרוים, כתב pplus, לביקור בחנות LAVIDO בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בחנות דנית קיבלה משני, מומחית הטיפוח של LAVIDO, אבחון עור הפנים במכשיר החדש שמאפשר אבחון מדויק ומקצועי בכמה דקות בלבד. אחריו קיבלה דנית טיפול פנים מפנק עם מוצרי LAVIDO שכלל ניקוי פנים עם סבון פרופוליס על בסיס מים הידרוסוליים, מסיכת חימר דיטוקס לטיפול עמוק ויסודי ולאחר כל ההכנה הזו – מריחת הסרום המשקם והמדובר של לבידו, כן כן אותו סרום שגווינית' פאלטרו התמכרה אליו והגדירה אותו בתור אחד מהסרומים הטובים בעולם, ולסיום - קרם לחות למניעת קמטים על בסיס אובליפיחה. כל המוצרים עם יעילות מוכחת קלינית, כאלה שבאמת רואים את התוצאות לאחר השימוש!
איך סיכמה דנית את החוויה? ומהי ההפתעה שחיכתה לה בסניף?

בלעדי ב- LAVIDO - מכשיר חדשני לאבחון עור הפנים

דנית זכתה בביקור שלה בסניף LAVIDO לאבחון של העור באמצעות מכשיר מתקדם הבודק את מצב הפיגמנטציה, קמטי ההבעה, מאתר נקבוביות סתומות ועוד. האבחון מסייע להתאים את הטיפול והתכשירים לעור של כל אחד ואחת באופן אישי ומדויק.
דנית סרקה את הפנים במכשיר המיוחד, שגילה תוך דקה שיש לה עור מעולה וכל מה שהיא צריכה זו הזנה טובה לעור, מניעה ותחזוקה של המצב הקיים, שזה חשוב מאוד!

ממשחה לתינוק בנהלל, ועד לשטיח האדום בהוליווד

LAVIDO היא חברה ישראלית שהוקמה בעמק יזרעאל על ידי עידו מגל, מומחה לרפואת צמחים וארומתרפיה, שרקח משחה טיפולית להפחתת האדמומיות בישבן של האחיין הראשון שלו. מאז עברו לא מעט מים בנהר, כאשר עידו, יחד עם ולירון אחותו עשו יד אחת והשיקו את המותג LAVIDO שנמכר היום ב-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ, באונליין ואף מיוצא למדינות מעבר לים ביניהן ארה"ב, קנדה, פולין והולנד. כל כולו מיוצר כחול לבן.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ לבידו)

טיפול פנים מפנק עם סבון, סרום, מסכה וקרם לחות עם יעילות מוכחת קלינית

השלב הראשון בטיפול המיוחד שקיבלה דנית היה ניקוי יסודי וחיטוי של הפנים, בעזרת סבון פנים על בסיס זרעי רימון הידוע כנוגד חמצון, ניצת התפוז ופרופוליס. הסבון מבוסס על מים הידרוסוליים המופקים מצמחים אורגניים טהורים. שלב 2 - ניקוי דיטוקס עם מסכה לספיחת שמנוניות המבוססת על חימר לבן, מרווה, שמן סברס ושמן רוזמרין. החימר סופח את השומנים מהעור, מסייע לטיפול בפצעונים ובניקוי נקבוביות, שמן הסברס נספג בקלות ומשפר את מראה ומרקם העור. שמן הרוזמרין האורגני נוגד חמצון ושמן המרווה האורגני הוא אנטי דלקתי, מחטה וממריץ את זרימת הדם.
גם המסכה של LAVIDO נבדקה קלינית והוכחה כיעילה בהפחתת הצטברות של סבום (שומן בעור).
בשלב השלישי - הסרום המשקם על בסיס 18 סוגי תמציות מצמחים שונים המספקים יחד הזנה והחייאה לעור. יעילותו של הסרום המשקם של LAVIDO הוכחה קלינית בשיקום תאי העור, מיצוק העור והפחתה בעומק הקמטים. כל מה שצריך הוא 2-3 טיפות על עור לח, בבוקר ובערב.
כדי להחדיר טוב יותר את החומרים הפעילים, שני השתמשה במכשיר מיוחד עם תדר אולטרא-סוני, שמסייע להרחיק את הלכלוך שהצטבר על העור בצורה מיטבית, לנקות את הנקבוביות ולסייע בהפחתת קמטים.
בשלב האחרון נמרח קרם הלחות למניעת קמטים אשר מכיל שמן זרעי נר הלילה, ורדים ואובליפיחה. בעזרת מכשיר המפיץ אור כחול, עור הפנים של דנית זכה לגירוי קצות העצבים, הרגעת העור, מניעת קמטים ושיפור המרקם שלו.


פורסם לראשונה: 15:22, 20.04.21