2 צפייה בגלריה
מוחמד שלבי
מוחמד שלבי
מוחמד שלבי
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי החשוד באונס הילדה בכינרת הוא מוחמד שלבי, בן 28 מהיישוב איכסאל שבגליל התחתון. במשטרה מקווים כי פרסום שמו יביא לתלונות חדשות נגדו, שכן מהחקירה עלה חשד שלא מדובר במקרה יחיד. שלבי ממשיך להכחיש את המיוחס לו.
בעקבות פרסום השם, המשטרה קראה לכל היודע דבר על מקרים נוספים שבהם היה מעורב להתקשר למשטרת טבריה בטלפון 04-6278444 או 046-278406, או למוקד 100.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר ל חשוד תקיפה מינית תקיפת ילדה בת 12 אוהל כינרת כנרת בית משפט השלום טבריה
הארכת מעצר ל חשוד תקיפה מינית תקיפת ילדה בת 12 אוהל כינרת כנרת בית משפט השלום טבריה
מוחמד שלבי בבית המשפט, אתמול
(צילום: אפי שריר)
אתמול הוארך בשישה ימים מעצרו של שלבי, שנעצר כמה ימים לאחר המקרה באוהל שבחוף צינברי. בדיון בבית המשפט צוין כי המשטרה מחזיקה בראיות פורנזיות וטכנולוגיות הקושרות את החשוד למעשה.
כבר אתמול התיר בית המשפט את פרסום הפרטים, אך עיכב את ההחלטה כדי לאפשר לסנגור לערער. השופטת המחוזית תמר נסים שי, שדחתה את הערר, ציינה אף היא כי הוצגו בפניה פרטי חקירה המעלים את החשד למעורבות החשוד במקרים נוספים.

האירוע התרחש סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר. הילדה התעוררה בצרחות כשהבחינה בגבר זר באוהל שבו ישנה עם אחותה. החשוד ברח מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות אחריו.
בדיון התברר כי מעצרו לווה באלימות, כאשר אנשים שהיו עימו השליכו אבנים על ניידות המשטרה, ניסו לעכבן ביציאה מהכפר ואף לחלץ את החשוד מידי הבלשים שעצרו אותו. עו"ד סעיד חדאד, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי הבלשים הגיעו בלבוש אזרחי ולא הזדהו, והוא חשד כי "מדובר בבריונים שבאו לעצור אותו".
השופט יריב נבון אמר אתמול כי "יש עניין לציבור בפרסום פרטיו, אשר על פי החשד ביצע עבירות מין נוספות. זכות הציבור לדעת ובכך אף לסייע למשטרה לחקור מקרים נוספים. כבר בשלב זה ישנה אינדיקציה כאמור לכך שלא מדובר באירוע יחיד או חד פעמי".
פורסם לראשונה: 11:18, 16.07.20