אס. או. אס. חיות

פומה - רועה מעורבת בת כ- 8.5 שנים שהגיעה מבית. כלבה טובה שצמאה למגע וליחס. מסתדרת עם כולם ורגועה יחסית. פומה מנסה בכל כוחה למשוך תשומת לב וחיבוקים בימי האימוץ, אך לא מאמצים אותה בגלל גילה. היא עדיין צעירה ברוחה ובאנרגיות שלה. עצוב לנו על פומה ואנו מחפשים לה בדחיפות בית מאמץ או אומנה.
10 צפייה בגלריה
פומה
פומה
פומה
(צילום: אס. או. אס חיות)
מייפל - כלבה מעורבת קטנה בת 8 שנים שהגיעה מבית שלא יכל לטפל בה יותר. מייפל היא כלבה טובה שאוהבת אנשים ונקשרת למטפליה אך צריכה זמן להסתגל ולבטוח. בתחילה היא יכולה להיות חשדנית אך נפתחת מהר. מסתדרת עם כלבים אחרים ומחונכת לצרכים.
10 צפייה בגלריה
מייפל
מייפל
מייפל
(צילום: אס. או. אס חיות )
טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010; 054-4524966 בואו לאמץ במפגש אחד על אחד גם באמצע השבוע כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר חפשו SOSPETS באינסטגרם פייסבוק לתרומה מאובטחת כנסו ללינק

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

שון - גורון מגודל ומתוק, אנרגטי אך גם עדין. כלבון חכם, חובב ליטופים ואוהב לשחק. זקוק לאנשים שיכולים להשקיע בו וכאלה שבעיקר יוכל לסמוך עליהם, אוהב מאוד לעשות תרגילים, יכול להתאים לזוג צעיר או משפחה עם ילדים בוגרים וישמח למשפחה בעלת אורח חיים אקטיבי. מחונך לצרכים, הולך יפה ונוח בטיולים. שון מסתדר עם רוב הכלבים וכרגע לא מסתדר עם חתולים. רידג׳בק מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
10 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מרשמלו - כלבון שמח, חברותי לבריות, אוהב מאוד טיולים, מתלטף ומחפש אהבה. מעט מבולבל מהשהייה בכלביה ובכלל מהעובדה שהוא לבד בעולם. אנחנו מחפשים עבורו בעלים עם ניסיון וסבלנות לכלבים, בית רגוע שייתן למרשמלו זמן, מרחב והזדמנות אמיתית להרגיש בטוח. כרגע לא מתאים לבית עם ילדים. בן 6 | שרפיי | גודל בינוני | מחכה בנתניה
10 צפייה בגלריה
מרשמלו
מרשמלו
מרשמלו
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
טלפון: 055-6675229; לפרטים נוספים ואימוץ פנו בטופס שבלינק והם יחזרו בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות
אימוץ בכלביה העירונית נתניה, שישי 13:00-15:00. שבת 10:00-13:00. בWaze רחוב הרכב 12, נתניה
אימוץ בכלביה העירונית הרצליה, שישי 14:00-16:00. בWaze מחלקה וטרינרית עיריית הרצליה

תנו לחיות לחיות

צ'וק- צ’וק המהמם! דוברמן משגע, שהחרמנו ממקום בו הוחזק בתנאים נוראים. הוא אומץ ואז חזר כי לא הסתדר עם הילדים. צ'וק הוא כלב שמאוד צמא לתשומת לב. צ’וק אוהב בלי סוף להתפנק וצריך שכל תשומת הלב תהיה מופנת אליו- אחרת מקנא. זקוק לבעלים עם ניסיון, רצוי בבית בלי ילדים קטנים, צ'וק בן 6.
10 צפייה בגלריה
צ'וק
צ'וק
צ'וק
(צילום: תנו לחיות לחיות)
חומי- חומי הקטן שהיה 10 שנים חלק מבית ננטש באכזריות לכלוב ומאז הוא פשוט בדיכאון נוראי, מסרב לאכול או לשתות וכבר ירד במשקל מאוד! הוא בלחץ ועל מי שלא מכיר חושף שיניים. הוא חייב לצאת מכאן בדחיפות לבית שייתן לו את הזמן להתרגל מהטראומה שחווה, לבית שיתקן את הלב שנפגע ומדמם בלי הפסקה.

10 צפייה בגלריה
חומי
חומי
חומי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות.
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

מיקאצ'אן - חתול מעורב בן 6 חודשים, שובב ומלא אהבה. הוא נהנה מאוד מליטופים ורוצה להרגיש כמו נסיך בבית חם עם בעלים מפנקים.
10 צפייה בגלריה
מיקאצ'אן
מיקאצ'אן
מיקאצ'אן
(צילום: אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
תיאודור - רועה בלגי מעורב בן 9 חודשים, סקרן וחכם. גור מתבגר ומעט חששן רוצה להגיע לבעלים סבלניים שייחנכו, יאלפו, ילמדו אותו דברים חדשים, יידעו למצות את כל הפוטנציאל שיש בו ובעיקר לאהוב.
10 צפייה בגלריה
תיאודור
תיאודור
תיאודור
(צילום: אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553*
לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

חץ - אנרגטי ושובב, מתלטף ומחבק. כלב מקסים וטוב לב. מצויין עם אנשים וילדים. נפלא עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כשנה, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבעלים סבלניים עם ניסיון בגזע. בעלים שידריך אותו וייתן לו את הזמן להיקלט כראוי בבית החדש.
10 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אפריל - פרוותית, מתלטפת חברותית ואוהבת את כולם: אנשים, ילדים וכלבים משני המינים. לא מחבבת חתולים. בת כשנה וחצי, מחוסנת משובבת ומעוקרת.
10 צפייה בגלריה
אפריל
אפריל
אפריל
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00