נרגשת לקראת הלידה? מומלץ לך לבקר בחדרי הלידה הפרטיים של ברזילי, או להתרשם מהסיור הווירטואלי של המרכז.
ברגע האמת, תוכלי להגיע עם הרכב עד לפתח חדרי הלידה. כאן יפגוש אותך צוות מקצועי מוביל ומיומן.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רמי זרנגר)
בחדרי הלידה של המרכז הרפואי ברזילי תקבלי יחס אישי, ותוכלי לבחור את אופן הלידה המתאים לך ביותר.
בחדר הלידה תוכלי להשמיע כל מוזיקה שתרצי, ברמקולים חדישים ואלחוטיים, ויעמדו לרשותך מיטות מתקדמות ושמנים ארומתרפיים. כמו כן, יש בברזילי חדרי לידה ממוגנים, אגף לידה ייחודי ליולדת עם קורונה, והמרכז מציע מגוון קורסי הכנה ללידה.
הצוותים המקצועיים של ברזילי מזמינים אותך לבחור את סוג הביות שמתאים לך - מלא, חלקי או "אפס הפרדה".
בנוסף, יעמוד לרשותך בכל יום ייעוץ בנושא הנקה ובנושאי התפתחות תקינה ובריאה של היילוד.
המוטו של חדרי הלידה בברזילי: אמא בריאה, יילוד בריא וחוויה מעצימה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רמי זרנגר)

היריון ולידה - במרכז הרפואי ברזילי את בידיים טובות

ממתינים לך 30 אנשים צוות, עם מעל 500 שנות ניסיון במצטבר - שיעשו לך את ההבדל
כל יולדת מכירה את זה: הדבר החשוב ביותר בלידה הוא הצוות שמלווה אותך. אם את בידיים טובות, מקבלת ליווי צמוד ומקצועי מאנשי מקצוע עם לב ונשמה, הרי שכל היתר הוא בחזקת בונוס. המרכז הרפואי ברזילי הוא בראש ובראשונה מרכז של אנשים. כל הצוות של ברזילי בוגר קורס NRP - החייאת יילוד וכן החייאת מבוגר. הצוות הוכשר בקורס לידה טבעית והוליסטית, כל המיילדות קיבלו הכשרה בנושא ארומותרפיה בלידה ומשתמש בכך בלידות, ולצוות אף יש נציגות בפורום מחקר של בית החולים.
הצוות של ברזילי מגוון, עם התמחויות שונות: מדריכות כושר גופני לנשים הרות, מתמחות בעיסוי תינוקות, התמחות בלידות טראומטיות, ומעל 50% מהצוות יש תואר שני. הצוות של ברזילי ממשיך לבצע הכשרות וללמוד ללא הפסקה, בארץ ובחו"ל: קורסי אחריות משמרת, טריאז', ניהול השירות - הכל על מנת להעניק טיפול איכותי, נעים ומקצועי.
פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי: "מחלקת יולדות במרכז הרפואי ברזילי משרתת את אוכלוסיית היולדות בכל אזור הדרום. המוניטין שלנו נקנה לאחר שנים רבות של מתן טיפול מקצועי ומסור ליולדות, כשאנו חורטים על דגלינו את הבטיחות, את החוויה הייחודית ואת השירות. את המערך שלנו מוביל צוות רפואי מוביל, עם רופאים מנוסים ובעלי ידע נרחב, כשערך המצוינות והשירותיות עומד תמיד נגד עיניהם".
פרופ' אייל ענתבי, מנהל המערך למיילדות וגינקולוגיה: "חדרי הלידה בברזילי מוכרים כמובילים במתן טיפול זהיר ואחראי ליולדת, תוך מתן הסבר על מצבה והאפשרויות העומדות בפניה. הצוות הרפואי מקפיד לשתף את בן הזוג של היולדת, תוך ידיעה שברגעים חשובים אילו נבנית המשפחה, ואנו מקבלים דפוסים שונים של לידה - בהתאם לרצון היולדת ובן זוגה. אנו מקדישים את זמננו להבטיח חוויית לידה שמחה ומעצימה".
בברזילי - את בידיים טובות.