2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים קשה בכביש 55
תאונת דרכים קשה בכביש 55
תאונת דרכים קשה בכביש 55
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
ילדה בת 6, אישה כבת 30 ושני גברים בני 30 ו-50 - כולם פלסטינים - נהרגו הערב (יום ב') בתאונת דרכים עם אוטובוס ישראלי בכביש 55 שבשומרון. גבר נוסף כבן 40, אף הוא פלסטיני, פונה במצב אנוש לבית החולים. נוסעי האוטובוס נבדקו על ידי צוותי מד"א ולא נזקקו לטיפול רפואי.
צוותי כבאות והצלה סייעו בחילוץ הפלסטינים שנלכדו ברכב. מהמשטרה נמסר כי הכביש נחסם לתנועה בשני הכיוונים.
רשף אופיר לוי מתחנת הכיבוי האזורית שומרון סיפר: "כשהגענו למקום זיהינו תאונת חזית-צד בין רכב פרטי לאוטובוס מוגן ירי. ארבעה מנוסעי הרכב היו לכודים במקומם. לאחר הערכת מצב עם כוחות הרפואה ותיעדוף סדר החילוץ החלנו בפעולות חילוץ בעזרת כלים הידראוליים. עקב אופי התאונה החילוץ היה מורכב וארך זמן ממושך".
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים קשה בכביש 55
תאונת דרכים קשה בכביש 55
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
ראש המועצה המקומית קרני שומרון יגאל להב אמר בעקבות התאונה: "לצערי, זהו המשך טרגי לפער שנוצר בעקבות אי-הדיוק בספירה של מספר התאונות בכביש ואי דיווח המציאות האמיתית על ידי המשטרה, מה שמונע הקמת כביש בעל 4 נתיבים ומעקה הפרדה אשר ישמור על ביטחונם של המשתמשים בכביש. הגיעו מים עד נפש. יש לקדם באופן מיידי את הרחבת כביש 55 והתאמתו לתוואי הדרך ולכמות הרכבים הנוסעים בו".
בצהריים נדרסה למוות אישה כבת 80 על ידי משאית ברחוב אהרונוביץ' בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותה מחוסרת הכרה ובמצב אנוש אך כעבור זמן קצר נקבע מותה.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 11:54. שוטרים ובוחני תנועה הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות התאונה.
החובש אפרים וינברגר ממד"א סיפר כי "ראינו אישה לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובלת מחבלות קשות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא רוח חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".