מאיזה גיל הבנת שלהיות עו"ד תעבורה זה הייעוד שלך?
בתיכון למדתי במגמת החשמל, הייתי ברדקיסט לא קטן, זה הגיע למצב שבסוף כיתה י' המנהל הזמין אותי לשיחה וציין בפני "עם התנהגות שכזו, אצלי אתה לא ממשיך, לך לתיכון אחר שיקבל אותך, תעלה שם לכיתה יא' ", בום! לראשונה בגיל 16 קיבלתי את הפטיש לראש. כאן גם קיבלתי את ההחלטה הגורלית ששינתה את חיי. היה לי קשה לקבל את הסילוק מבית הספר, בכל זאת הייתי ילד. כתבתי מכתב למנהל ובו הסברתי לו מדוע לא נכון וצודק יהיה לזרוק אותי לתיכון אחר. הצעתי לו שאחזור שוב על כיתה י' תוך הבנה שהדבר יכאב לי על כל המשתמע, ובנוסף הבטחתי לו שאשנה נחרצות את התנהגותי. המנהל התרשם מהמכתב ונתן לי צ'אנס, נשארתי כיתה - עמדתי במילה שלי. את התיכון סיימתי עם תעודת הצטיינות בהתנהגות למופת. זו הייתה הפעם הראשונה בחיי שהבנתי שיש לי יכולת לנהל משא ומתן תוך הצבת יעדים , ולהגיע למטרה על אף כל הקשיים.
למה כולם חשבו שממך לא יצא כלום?
ראשית, אני בטוח שכל אלה אשר חשבו כך היום מבינים שטעו בענק. בצעירותי הייתי ילד מופרע, גדלתי ברמלה, ורק כאשר התחלתי ללמוד משפטים בגיל 30 אובחנתי כבעל "הפרעת קשב". אז הבנתי שהיכולות שלי הגיעו מהמקום הזה, תראי כמה מוצלחים אובחנו בעברם כבעלי הפרעת קשב ולאן הגיעו. אני לעולם לא אשכח את היום בו אובחנתי. המאבחנת אמרה לי משפט שחרוט לי בזכרון "אם רק היו יודעים לאבחן אצלך את הפרעת הקשב כשהיית צעיר, אין לי ספק שהיו מתייחסים אליך אחרת, תראה אותך היום".
תיאטרון, הייטק, איך בסוף יצאת עורך דין תעבורה?
בתור נהג צעיר ונלהב, קיבלתי לא מעט דוחות משוטרים. במקום לשלם עליהם תמיד ביקשתי להישפט. הייתי קובע את התיקים להוכחות, לומד את התחום, חוקר את הראיות מזוויות שונות ומנהל חקירות נגדיות אשר הובילו אותי לזיכויים. שם הבנתי שהייעוד שלי זה עו"ד תעבורה. כבר אז נהניתי מעולם החקירות הנגדיות וניהול המשפט אשר הביאו אותי להצלחות שכאלה, זה פשוט ריגש אותי.
נשארתי כיתה, הייתי במחזור של "מה קשור" ורציתי ללמוד תיאטרון, אז ניסיתי להתקבל ללימודי תיאטרון בבית צבי והתקבלתי! אגלה לך סוד, אני הראשון שהתקבל ללימודי תיאטרון מתוך 1500 נבחנים שניסו להתקבל, ומתוך 150 שהתקבלו, אני, הבעייתי, הלא יוצלח ביניהם שהתקבל.
שם למדתי איך להתמודד עם פחד במה, איך להיכנס לדמות, איך להגיש מונולוג ולהיות ממוקד בקהל שלך ללא הסחות.
החל מהרגע הזה תמיד הפניתי מבט לעבר שלי ואמרתי לעצמי "אתה? תראה מאיפה באת ומה יצא ממך". התחלתי להבין שהדרך להצלחה רצופה בנכונות להשיגה . בתום לימודי התיאטרון עסקתי 15 שנים בתפקידים בכירים בעולם ההייטק, מעולם לא שכחתי להסתכל על העבר שלי ולומר לעצמי בלב "אתה?".
בגיל שלושים אחרי שהרגשתי בוגר, בעל עשייה ענפה, ידע טכנולוגי וניהולי ובעל מיומנויות וכישורי משחק. באמצע החיים בעודי בשיאי, עזבתי את עולם ההי טק ויצאתי ללימודי משפטים תוך הצבת מטרה אחת, להיות עו"ד תעבורה תוך שימוש בכל הכלים, היכולות והידע אותם צברתי במשך שנים.
ביום שסיימתי את ההתמחות פתחתי משרד עצמאי, הרקע שלי מעולם ההי טק והתיאטרון עזרו לי לתקוף תיקים ולנהל הליכים אשר ייחדו את דרך עבודתי ואשר לימים אף הביאו לתוצאות יפות וייחודיות, מה שהביא עוד לקוחות אשר התחילו לתייג אותי כעורך דין לוחמני ללא פשרות שמחפש להוציא את הצדק והאמת לאור.

1 צפייה בגלריה
עורך דין ערן דמרי
עורך דין ערן דמרי
עורך דין ערן דמרי
(צילום עצמי)
מה מייחד אותך כעו"ד תעבורה לוחמני?
שמתי לי למטרה להוציא את הצדק לאור , ובתור אחד ששם לו מטרות אף אחד לא יניע אותי מהגשמתן.אין לי פחד ולא שיקולים זרים אשר יכשילו אותי בהשגת המטרה, אני נלחם עבור האמת ובכל אלה שמנסים לסלף אותה.
כסניגור, רק אני מטפל בתיקים ובלקוחות שלי. אני והראש שלי. כל לקוח מקבל ממני את דרכי הלוחמנית השקדנית אשר בסופו של יום מביאה לתוצאות שהיו שוות את ההשקעה. הראש שלי הוא המוקד ודרך החשיבה שלי היא היישום.
במה אתה שונה מאחרים בדרך פעולתך ובתוצאות שלך?
כל חקירה טובה ומקצועית של תיק פותחת בפניך גילויים חדשים מהם אני מתרגש יותר ויותר להגיע לחקר האמת, כאשר אני מתרגש השמיים הם הגבול. בשונה מאחרים ועבדתי קשה להגיע לזה, אני עו"ד אשר יש לו ברזומה חשיפות מתוקשרות. חשפתי שוטרים אשר השתמשו לרעה בכוח המשרה כנגד הלקוחות שלי, הטרידו מינית במהלך אכיפה ועוד...כל אלה הפכו אותי לעו"ד תעבורה לוחמני ומתוקשר.
מה חשפת למשל?
שוטרת שפברקה דוחות כוזבים לנהגים, על לא עוול בכפם!
לפני כארבע שנים הגיע אלי תושב אשדוד ששוטרת נתנה לו דוח על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה וטען שזו עלילה .עכשיו הוא במצב של "מילה כנגד מילה" הלקוח אמר לי "עו"ד דמרי, אמרו לי שאתה לוחמני תייצג אותי, עד העליון אני אלך עם זה, יחד איתך".
חקרתי, נלחמתי וניהלתי את המשפט עד אשר הלקוח שלי קיבל את הזיכוי. אבל אני לעולם לא עוצר כאן, הצדק יצא לאור. עכשיו האמת צריכה להתפרסם ,כדי שכולם ידעו מהאירוע כי בטח הלקוח שלי לא היה היחיד. המקרה פורסם בתקשורת, הופעתי בטלוויזיה, כתבות נעשו בעיתונים המובילים ופתאום..... היחיד הפך לרבים, יצרו איתי קשר מאות אזרחים אשדודים אשר דיווחו לי כי גם הם נפלו קורבן של אותה שוטרת שפברקה עליהם דוחות תנועה על עבירה שלא ביצעו כלל!
פה כבר הבנתי שהמלחמה שלי, הביאה לחשיפה!
מיד הגשתי תלונה במח"ש כנגד השוטרת, מח"ש נלחמו בי וסגרו את התיק, אני נלחמתי במח"ש ופניתי לדוד רוזן – נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה – הצגתי בפניו את כל המחדלים של מח"ש ואת הסרטונים שכלל לא בחנו והעידו חד משמעית על פיברוק הדו"חות. דוד רוזן מיד הוציא החלטה והמליץ למח"ש לפתוח את התיק מחדש ולקבל את הסרטונים שהצגתי בפניו. התיק נפתח במח"ש, הראיות נבחנו, כך גם המתלוננים העידו והשוטרת נחקרה. והנה היום לאחר שנתיים וחצי של לחימה עיקשת קיבלה השוטרת כתב אישום בעבירות פליליות קשות מנשוא. בהם
שיבוש הליכי משפט ושימוש לרעה בכוח המשטרה.
את מבינה מה זו לוחמניות? אתה נלחם בגופים גדולים אשר מנסים להכשיל אותך וכפי שאמרתי לך את דרך החשיבה שלי והטקטיקות בהן אני פועל אף אחד לא יצליח להכשיל, היום מאות מתושבי אשדוד ואשקלון יודעים מי זה עו"ד דמרי שנלחם וילחם עבורם ללא פשרות.
המקרה הזה הוא שיעור של לא לוותר כשהצדק אתך , בזכות הפעילות שלי חשפתי רבים למקרה אליו נקלעו והבינו שהם לא היחידים שניזוקו מאותה שוטרת.
מהי התכונה החשובה ביותר שצריכה להיות לעו"ד בתחום שלך?
אני יכול למנות לך לא מעט תכונות, אבל בין זה לבין ליישמן עולם ומלואו, אני שם לי מטרה ותוקף אותה ויהי מה. לא מסתכל על אחרים מה עשו במקרים דומים אלא מייצר את הדרך שלי. ניהול התיקים והערך מוסף בדרך הלחימה שלי יחד מביאים את התוצאות, זו הייחודיות שלי. אתן לך דוגמה: אני שקדן מאוד ותמיד מחפש את היצירתיות בחשיבה מחוץ לקופסה, אך לא כסיסמא, אלא כהצבת יעד. כאיש הייטק תמיד הייתי מודע לעובדה כי כל מכשור טכנולוגי חדש "מתגלחים" עליו בחו"ל לפני שמגיע לארץ. אני למדתי עליהם בחו"ל, עוד לפני שנכנסו לפעולה בארץ, וכאשר נרכשו בארץ היה לי כבר ערך מוסף וידע לתקוף את דרך פעולתם.
אז אני מבינה שאת החלומות שלך הגשמת?
את החלום להיות עו"ד תעבורה הגשמתי. הצלחתי להוכיח כי אפשר מכלום להיות שם דבר, עכשיו התפקיד שלי להמשיך לייצג נאמנה את הלקוחות שלי, להילחם עליהם להביא הצלחות ותמיד אבל תמיד אפנה את מבטי לעבר שלי ולעולם לא אשכח מי הייתי, מאיפה באתי ולאן הגעתי.


**המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פורסם לראשונה: 16:36, 27.01.21