סימון קרמנוקיאן, בן 92, נמצא היום אחר הצהריים (שישי) ללא רוח חיים בדירתו ברחוב החשמונאים בלוד. על הגופה נמצאו סימני אלימות, ועל פי החשד הראשוני מדובר ברצח.
במשטרה חושדים כי האיש נרצח על ידי אלמונים שנכנסו לבית ונמלטו לאחר המעשה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד
(צילום: אלי סניור)
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בלוד
זירת הרצח בלוד
(צילום: דוברות המשטרה)
גופתו של קרמנוקיאן התגלה על ידי קרוב משפחה שניסה ליצור עמו קשר, ומשלא הצליח הגיע לדירה. כאשר נכנס לבית הבחין בגופה ומיהר להזעיק את המשטרה.
חוקרי המז"פ שהגיעו לזירה העלו כבר מהדקות הראשונות סברה כי מדובר באירוע על רקע פלילי נוכח סימני האלימות על הגופה. כעת מנסים במשטרה למצוא מי היה האדם האחרון שהיה בדירת הקשיש.
מפקד תחנת לוד של המשטרה סגן ניצב שמעון דהן אמר ל-ynet: "סמוך לשעה 15:00 התקבל דיווח על מציאת גופת קשיש בדירה. כוחות משטרה הגיעו לדירה וגילו אדם ללא רוח חיים. ממצאי החקירה כרגע מובילים לכך שמדובר באירוע פלילי. נסיבות האירוע נחקרות". הוא ציין כי האיש התגורר בדירה לבדו.
ביום שני נרצח צעיר בן 23 בדקירות סכין ברחוב חיים משה שפירא עכו. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. הנרצח, שריצה עד לאחרונה מאסר ממושך, נמצא מוטל ברחוב עם דקירות עמוקות בפלג גופו העליון.