נפתח עם חדשות טובות לאוהבי הכלבים באשר הם, אחרי יותר מ-30 שנה עיר הבירה של קולורדו, דנבר, ביטלה את החוק שאוסר להחזיק כלבים מסוג פיטבול.
גזע הפיטבול נוצר מהרבעה בין בולדוג לטרייר על מנת להשתתף בספורט הדמים של התגרות בפרים לקראת סוף המאה ה-19 (כן, היה ספורט כזה), לאחר שהוא הוצא מחוץ לחוק, עלתה קרנם של קרבות הכלבים ואיתם הפופולריות של הפיטבולים.
4 צפייה בגלריה
בשורה לחובבי הפיטבול
בשורה לחובבי הפיטבול
בשורה לחובבי הפיטבול
(צילום: shutterstock)
ב-1989, לאחר שיותר מ-20 אנשים הותקפו על ידי כלבי פיטבול ונפצעו קשה בקולורדו, הועבר בחקיקה האיסור להחזיק כלבים מהגזע הזה. אולם, מבחני התנהגות שנערכו על ידי האגודה האמריקנית לכלבים בשנים האחרונות, הראו על יחסים טובים בין כלבי הפיטבול לבעלים שלהם.
הם גילו שעל מנת לגדל כלב ממושמע ורגוע יש להשקיע באילוף מגיל צעיר, לתת לכלב הזדמנויות רבות להוציא אנרגיה על מנת למנוע תסכול, שעמום ותוקפנות.
4 צפייה בגלריה
ניבתנים ברוסיה
ניבתנים ברוסיה
ניבתנים ברוסיה
(צילום: רויטרס)
ועכשיו מכלבים לניבתנים. מדענים בצפון רוסיה גילו התקהלות של המוני ניבתנים, בסמוך לבית הגידול שלהם על גדות ים קארה, מצפון לסיביר.
למה אלו חדשות מרעישות? כי הניבתנים נמצאים בסכנת הכחדה חמורה, לכן תיעוד כזה של כל כך הרבה פרטים הוא נדיר.
4 צפייה בגלריה
מאות ניבתנים תועדו
מאות ניבתנים תועדו
מאות ניבתנים תועדו
(צילום: רויטרס)
הניבתן הוא יונק גדול, שלפעמים גם מכונה בטעות אריה ים, והוא מאוים גם מציד, אבל בעיקר בשל ההתחממות הגלובלית אשר פוגעת בתנאי המחיה שלו ומביאה לא פעם להקות שלמות למצב של רעב. לכן התיעוד הנדיר הזה הוא בהחלט בשורה משמחת שיכולה להצביע על התאוששות של אוכלוסיית הניבתנים! אז לא אריה ים - מעתה פשוט אמרו ניבתן.
ולסיום, הנה סיפור שילמד אתכם מה היא סבלנות. בני זוג ממשיגן חיכו במשך כמעט שלושה עשורים שתיוולד להם בת, עד שהיא הגיעה, הם הביאו לעולם 14 בנים.
קתררי וג'יי שוונדט לא ויתרו על החלום להביא לעולם תינוקת, ובשבוע שעבר זה קרה – חברה מספר 17 (הורים ו-15 ילדים) הצטרפה למשפחה ושמה מגי ג'יין. תאמינו או לא אבל משפחת שוונדט עולה לכותרות בכל פעם שהיא חובקת תינוק חדש, בכל זאת – מדובר בקבוצת כדורגל פוטנציאלית עם שלושה חילופים – אבל הפעם, עם הקטנטונת החדשה - זו ממש סיבה למסיבה. מה שכן, בטח עוד ייקח להם זמן להתרגל להוריד את מושב האסלה בבית. חמישה עשר ילדים - ריספקט.

4 צפייה בגלריה
משפחת שוונדט
משפחת שוונדט
משפחת שוונדט
(צילום: AP)
וניפרד עם תמונות מהממות מתחרות סידורי הפרחים השנתית בקולומביה, שהפכה במרוצת השנים לאירוע תרבותי חשוב ביבשת. הפעם רבים מסידורי הפרחים הצבעוניים שאבו השראה מענייני היום במדינה, וביקשו לעודד את הקולומביאנים בזמן שהם והעולם כולו ממשיכים להתמודד עם השלכות הנגיף.