אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

נס - רועה בלגי מעורב בן 9 חודשים, אנרגטי, חזק ושובב. גור מתבגר עם המון פוטנציאל מחפש בעלים סבלניים שייחנכו, יאלפו ובעיקר יאהבו תמיד.
9 צפייה בגלריה
נס
נס
נס
(אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א)
אלפי - חתול מעורב וחמוד בן שנתיים, שרגיל לחיות בבית. הוא נמסר אלינו ורוצה להגיע לבעלים שיאהבו תמיד, עדיף בבית ללא חתולים.
9 צפייה בגלריה
אלפי
אלפי
אלפי
(צילום: אגודת צער בעלי חיים בישראל - ת"א )
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

שמעון - מחבק ומתפנק ושמח מכל תשומת לב וגילוי אהבה כלפיו וגומל בהרבה נשיקות. אוהב אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. בן כ-5 שנים, מחוסן משובב ומסורס.
9 צפייה בגלריה
שמעון
שמעון
שמעון
(צער בעלי חיים -רמת גן והסביבה)
עופר - כלב רוח שקט וחברותי, עדין וטוב לב. מסתדר עם כלבים משני המינים, נפלא עם אנשים וילדים. נמצא משוטט בדרום ומגיע לו להגיע לבית אוהב לתמיד. בן כשנה וחצי, מחוסן משובב ומסורס.
9 צפייה בגלריה
עופר - כלב לאימוץ
עופר - כלב לאימוץ
עופר - כלב לאימוץ
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

ברי - כלב גדול ומדהים. שנים שהוא מחכה לאהבה, וכמו כל כלב שמחכה כאן שנים הוא איבד אמון באנשים. תכלס, הוא חששן ביישן- אם רק היה יודע כמה גדול ומדהים שהוא בטח היה כלב מאושר. הוא כבר בן 7, הוא לא צריך בית עם חצר, יסתפק בדירה קטנה (שבטוח מהכלוב יותר גדולה).
9 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(צילום: תנו לחיות לחיות)
יוסף - את יוסף חילצו מתוך תעלה עמוקה כשהוא לא מסוגל לעמוד על רגליו. אנחנו לא יודעים איך נפל לתעלה ואיזה זוועות עבר, אבל אחרי טיפולים ארוכים הוא שב לעמוד על רגליו. הוא אומץ ואז חזר מבית בטענה שסובל מחרדת נטישה. יוסף זקוק למאמצים עם ניסיון, למאמצים שעובדים מהבית או שייקחו אותו איתם לעבודה ויעניקו לו הרבה ביטחון ואהבה. אחד המקסימים המדהימים, יוסף בן שנתיים.
9 צפייה בגלריה
יוסף
יוסף
יוסף
(צילום: תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

רמי ונילי - הם הגיעו ביחד לכלביה אחרי שכנראה שוטטו ביחד שנים ולא ידעו מה זו יד מלטפת או בית ולכן הגיעו מפוחדים מאוד מבני אדם. אחרי עבודה קשה של המתנדבים שלנו, רמי, הכלב בעל העיניים הכי ממיסות בכלביה, כבר מסכים שילטפו אותו ומטייל יפה ומסתדר עם כולם.
לנילי עדיין קשה. היא מוכנה לצאת לטיול אך ורק עם רמי ועדיין נרתעת קצת מליטופים אך מנסה לפעמים להתקרב ולהריח. הם כל כך קשורים אחד לשני שהם ישנים ביחד באותה מיטה, רמי מוותר על חטיפים בשביל נילי ואם חלילה מפרידים אותם, בין אם זה טיול בנפרד או בדיקה וטרינרית, האחד בוכה בלי הפסקה בתא עד שהשני חוזר. לכן, היינו מאוד רוצים למצוא להם בית ביחד. אנחנו מודעים לכך שזה מאתגר, אבל כואב לנו הלב להפריד ביניהם. בני כ-5 | בגודל בינוני-גדול | מחכים בנתניה
9 צפייה בגלריה
רמי ונילי - מועמדים לאימוץ
רמי ונילי - מועמדים לאימוץ
רמי ונילי - מועמדים לאימוץ
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
אימוץ בכלביה העירונית הרצליה, שישי 14:00-16:00. בWaze מחלקה וטרינרית עיריית הרצליה.
טלפון: 055-6675229 לפרטים נוספים ואימוץ פנו בטופס שבלינק ווהם יחזרו בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

לנסי - לנסי החתיך והמיוחד בן כשנה וחצי, מחוסן ומסורס. כלב מעורב, בינוני בגודלו , חזק ומוצק. הוא אוהב מאוד אנשים ונקשר אליהם ומסתדר עם כלבים אחרים.
9 צפייה בגלריה
לנסי
לנסי
לנסי
(צילום: אס. או. אס. חיות)
זינה - גורת דוגו ארגנטינו מעורבת בת כחצי שנה, מחוסנת ומעוקרת. כלבה שמחה וחברותית, בעלת שובבות גורית שתגדל עוד. אפשר לפגוש את זינה ביום האימוץ של S.O.S חיות.
9 צפייה בגלריה
זינה
זינה
זינה
(צילום: אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ של S.O.S חיות מתקיימים כל שישי ושבת יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים כל שבת בין השעות 10:00-14:00 חפשו ב -WAZE אס או אס חיות הרצליה יום אימוץ לכלבים בלבד כל שישי בין השעות 10:00-13:00 חפשו ב WAZE אס או אס חיות הרצליה יום אימוץ לחתולים בלבד כל שישי בין השעות 11:00-14:00 טאגור 38 רמת אביב ב WAZE אס או אס חיות תל אביב טלפון לפרטים נוספים: 03-7441010. בואו לאמץ במפגש אחד על אחד גם באמצע השבוע כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר