אחרי חודשים ארוכים בבית עם הילדים, ובעוד חופשה בחו"ל לא נראית באופק, ישראלים רבים מחפשים פתרון לחופשה משפחתית בארץ, אבל לא כזו שתדרוש מהם לשבור קופת חיסכון. מתחם הקמפינג החדש שהוקם לאחרונה בירושלים תחת הכותרת "הולכים לישון ביער – קמים בעיר", נותן תמורה מצוינת במחיר משתלם.
3 צפייה בגלריה
מטיילים בטבע, בארץ
מטיילים בטבע, בארץ
מתחם הקמפינג העירוני הראשון בישראל
(צילום: אליהו ינאי, ארכיון עיר דוד )
מדובר במתחם הקמפינג העירוני הראשון בישראל, והוא משלב את האיכויות של לינת השטח והחיבור אל הטבע, יחד עם היתרונות של לינה בעיר וקרבה למוקדי בילוי רבים. המתחם הממוקם במרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה, מגיא בן הינום, ממשכנות שאננים, מהגן הלאומי עיר דוד ומהכותל המערבי, מציע חוויה מושלמת למשפחות ולזוגות שבוחרים לישון בחיק הטבע, אך מבקשים לוותר על ההתארגנות הכרוכה בכך. במתחם הקמפינג תוכלו למצוא אוהלים ומזרונים הפרוסים על מדשאות מטופחות, פינות פיקניק, מקררים, שירותים ומקלחות, ולכם רק נשאר לארוז תיק ולהגיע.
3 צפייה בגלריה
מטיילים בטבע, בארץ
מטיילים בטבע, בארץ
ק נשאר לארוז תיק ולהגיע
(צילום: אליהו ינאי, ארכיון עיר דוד )
תוכלו לבחור אם לישון תחת כיפת השמיים באוהל פרטי שהבאתם איתכם מהבית, באוהל מושכר של מתחם הקמפינג עצמו או במאהל אירוח מחומם המיועד לקבוצות המונות עד 14 אנשים. אם תרצו להתפנק אפילו יותר, תוכלו להזמין מקום באחת מיחידות האירוח הממוזגות והנעימות הנמצאות במקום וליהנות ממצעים נקיים, מגבות רכות, מקלחון ושירותים פרטיים, מטבחון ובו מקרר, כיור ופינת קפה. פתיחתו של קמפינג יער השלום הינה פרי שיתוף פעולה בין מספר גורמים ובהם: משרד התיירות, רשות מקרקעי ישראל, קק"ל ועיריית ירושלים, יחד עם עמותת אל עיר דוד.
עיר דוד, המפעילה את הקמפינג, מציעה מעטפת שלמה של אטרקציות שיהפכו את השהות בירושלים לחווייתית ובלתי נשכחת ומעניקה ללני הקמפינג הנחות לשלל מוצרים: מופע הלילה המרהיב "הללויה" שמוקרן על גבי עתיקות בנות 2700 שנה, סיור לאור פנסים בנקבת השילוח, ובמיוחד לכבוד חג הפסח: פסטיבל "קדרון אדום" – טיול בין מרבדי פריחה אדומים למרגלות עיר דוד.
3 צפייה בגלריה
מטיילים בטבע, בארץ
מטיילים בטבע, בארץ
מטיילים בטבע, בארץ
(צילום: floral COD)
על פי ההערכות, מתחם הקמפינג המכיל 140 מקומות לינה, צפוי להגיע לתפוסה מלאה עקב הביקוש הרב, וכבר כעת ניכרים עומסים על מרכז ההזמנות הטלפוני של עיר דוד ולפיכך מומלץ להזמין מקומות דרך אתר האינטרנט של עיר דוד.

פורסם לראשונה: 16:02, 10.03.21