1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
ארכיון
(צילום: shutterstock)
איש העסקים מתל אביב, שבנו הובא שלשום (ו') לבית החולים דנה כשבגופו שרידי קוקאין וקנאביס, שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים לאחר חקירתו במשטרה. במקביל, אל תחנת המשטרה הגיעה אשתו של איש העסקים ואם התינוק. היא צפויה להיחקר במשטרה באזהרה בגין אותו סעיף, הזנחת קטין.
"בשום מצב לא נתתי לילד סמים. אין לי מושג מאיפה הגיעו סמים לילד", אמר מוקדם יותר היום איש העסקים לחוקרי המשטרה. "הלכתי לישון וקמתי ואז הילד לא הרגיש טוב. זה הילד שלי, הוא החיים שלי. הוא לא הרגיש טוב אז לקחנו אותו לבית חולים".

פרקליטו של האב, עו"ד יוסי זילברברג, אמר: "ביקרתי את הלקוח שלי במשטרה. הוא מזועזע ואין לו כל קשר לאירוע".
בשעות הערב המאוחרות של יום שישי הובהל התינוק בן ה-11 חודשים לבית החולים על ידי הוריו, שסיפרו שהיה ישנוני משעות הצהריים. הוא עבר בדיקות נרחבות שכללו בדיקות דם שלא הראו ממצא חריג. ההורים אמרו כי התינוק בריא בדרך כלל.
מאוחר יותר התקבלו תשובות בדיקות הסמים בשתן שזעזעו את הצוות הרפואי: הבדיקות איתרו רמות גבוהות של קוקאין וקנאביס בגוף התינוק. הצוות הרפואי הזעיק את השירות הסוציאלי בבית החולים, למרות ההתרשמות המוקדמת כי מדובר בזוג הורים "מסורים ונורמטיביים". דובר בית החולים איכילוב, אבי שושן אישר את הפרטים ומסר מוקדם יותר כי מצבו כעת מוגדר טוב, והוא צפוי להשתחרר מחר לביתו.