בהאא נטשה, בן 14 מירושלים, התמוטט הבוקר (ראשון) במהלך משחק כדורגל בספורטק שברחוב מח"ל ומת כעבור כמה שעות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים הדסה תוך כדי פעולות החייאה. הרקע לאירוע לא ברור.
2 צפייה בגלריה
החייאה בילד בן 14 אשר התמוטט בירושלים
החייאה בילד בן 14 אשר התמוטט בירושלים
הזירה שבה התמוטט הנער
2 צפייה בגלריה
 בהאא' נטשה בן ה 14 אשר התמוטט במהלך משחק כדורגל
 בהאא' נטשה בן ה 14 אשר התמוטט במהלך משחק כדורגל
בהאא נטשה
(באדיבות המשפחה)


הדיווח על הנער התקבל סמוך לשעה 09:30, וכעבור כשעה הוא פונה במצב קשה לבית החולים הדסה הר הצופים. אחד מעובדי הספורטק סיפר כי הילד הגיע למקום לראשונה, והיה עם עם בני משפחתו.
החובשים נעם לוי ומשה חמד סיפרו כי "כשהגענו למגרש ראינו את הנער שכוב על הדשא כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מהר לבצע בדיקות רפואיות, סיפרו לנו שיש לו רקע רפואי מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מתקדם שכלל ביצוע פעולות החייאה ומכשיר דפיברילטור. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".
בבית החולים הודיעו סמוך לשעה 13:00 כי "אל חדר המיון ילדים פונה הבוקר על ידי מד"א ותוך כדי מאמצי החייאה, נער בן 14 לאחר שהתמוטט ואיבד דופק. מאמצי החייאה ממושכים נמשכו גם על ידי הצוות בבית החולים שנלחם על חיי הנער, אך לאחר שעתיים נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".