בלי ששמנו לב אולי, השנה האחרונה הייתה מלאת חידושים והשקות שניסו לשבות את ליבנו, הצרכנים. למרות, ואולי דווקא משום שבילינו חודשים רבים ממנה בין כותלי הבית, ישנם תחומים שלמים שצריכתם דווקא עלתה, והיא גם זו שעודדה את היצרנים לספק לנו אותם טובים יותר, מותאמים יותר ומתקדמים יותר.
לאחרונה, ערך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר מדיה מחקר בקרב יותר מ-2,000 ישראלים, בדק באיזה מוצרים ושירותים חדשים הם השתמשו לאחרונה, ושאל אותם האם הם היו שבעי רצון מהשימוש בהם והאם הם ממליצים עליהם?
בכל קטגוריה, המוצר או השירות החדשניים שהישראלים הכי אהבו – זכה ב-Bravo.

ריכזנו עבורכם מספר זוכים בפרס החדשנות של Bravo לשנת 2021. זה המקום להכיר את המוצרים שחבריכם הצרכנים ממליצים עליהם, ולהוסיף אותם בפעם הבאה לסל הקניות שלכם.

גרגרי חומוס של יכין להכנת חומוס ביתי

כשכולנו היינו בבית, חברת "יכין" הייתה בעבודה והשיקה מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס בבית: גרגרי חומוס להכנת חומוס משובח ב-2 דקות ובטעם נפלא - כמו בחומוסיה.
פשוט מרוקנים לבלנדר את תכולת הקופסה (כולל הנוזל שבו בושל החומוס שגם לו ערכים תזונתיים), מערבבים לכמה שניות עם טחינה לפי הטעם וזהו. מקבלים חומוס טרי, עשיר בטעם וחלק במרקם.

ביטוח הבריאות של מגדל עם תור לרופא מומחה בתוך שלושה ימים

מגדל הוסיפה לכיסויי הבריאות שלה את האפשרות לקבוע תור מהיר לרופא מומחה בתוך 3 ימי עסקים בלבד(!) מרשימה רחבה מאוד של תחומי התמחות ובפריסה ארצית, מתוך ידיעה ברורה שכשהתור מהיר יותר - האבחון ייעשה מהר יותר והטיפול הרפואי יהיה אפקטיבי יותר.

ניירות אפייה "הנמל"

בזמן שכולנו הפכנו לשפים ולאופים ביתיים, ניירות האפייה של "הנמל" אפו פיתרון מושלם לאופים ולמבשלים בתבניות עגולות ובתבניות אינגליש קייק: ניירות אפייה ידידותיים לסביבה שכבר מותאמים לתבנית. פשוט לאפות – בלי לגזור ובלי להסתבך!

מגירות למטבח מבית דומיסיל

בזמן שגילינו מחדש את המטבח, דומיסיל בישלה לנו את הדור הבא של מגירות המטבח. מגירות vision הן בשורה לציבור רוכשי המטבחים, לנגרים ולקהילת העיצוב. המגירות החדשניות עמדו בהצלחה במבחן מחמיר של מכון התקנים השווייצרי SGC שבדק אותן בלמעלה מ-100,000 מחזורי פתיחה!. למגירות נסיעה חלקה ושקטה, הן נושאות עד 65 ק"ג, ומגיעות עם 15 שנות אחריות, שירות בבית הלקוח ועוד.

תשלום בנייד באפליקציית max

לא נגענו! לקוחות max יכולים להתקדם לתשלום בנייד. פשוט מגיעים, מניחים את הנייד ונהנים מכל היתרונות של כרטיס האשראי, בלי לגעת ובלי להקליד קוד סודי. והארנק? אפשר לשכוח אותו בבית.

"משכנתה פנסיונית" של בנק מזרחי-טפחות

אם יצאתם לפנסיה וההכנסה החודשית כבר לא מספיקה, מזרחי-טפחות מאפשר לכם לקבל הלוואה חד פעמית או תוספת חודשית להכנסה שלכם, כנגד שעבוד הנכס שלכם תוך שמירה על הבעלות עליו. כך תוכלו להמשיך לשמור על רמת החיים שאליה הורגלתם, לעזור לילדים אם צריך, לממן הוצאה חד פעמית או מעבר לדיור מוגן.

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה

חזרתם לבית הספר? לעבודה? משתוקקים לכריך עסיסי ומלא טעם? מאפיית אנג'ל השיקה לחם כמו באמריקה! פרוסות עבות, גדולות, רכות, אווריריוות ומתקתקות המצוינות להכנת כריכים, טוסטים, ביצה בקן, פרנץ' טוסט ואפילו "לניגוב" הטעמים האחרונים בצלחת.

מקררי 4 דלתות של Haier מבית ניופאן

אם הייתם בדרך לפתוח שוב את דלת המקרר, עם Haier יש לכם 4 כאלה!
Haier וניופאן הובילו את המהפכה בישראל במעבר ממקרים בעלי מקפיא עליון למקררי 4 דלתות, והשנה המקרר הזה הוא בחירת הצרכנים הישראליים בזכות יתרונותיו הרבים, ביניהם: ווילון האוויר המונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות, מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע ומולטי תא היכול לשמש כמקפיא או כמקרר בהתאם לצורך.