"Call Her Daddy" הוא אלכס קופר, ואלכס קופר היא "Call Her Daddy". לפודקאסט האמריקאי הזה, שנמכר לאחרונה לספוטיפיי בעשרות מיליוני דולרים, יש קהל מעריצות כל כך אדוק, שיש להן שם משלהן (דאדי גאנג), מרצ'נדייז משלהן, ושפה שהן כבר מבינות. אלכס קופר, בת 27 ומושלמת, התפתחה עם שנות הפודקאסט ממישהי עם הפה הכי מטונף ששמעתן אי פעם, לבחורה שמראיינת, מתעניינת, ובודקת איך החיים שלכן כנשים, וכיצורים מיניים, יכולים להיות טובים יותר.
מומלץ ללכת אחורה ולשמוע גם את הפרקים שבהם אלכס מגישה עם מי שהייתה אז החברה הכי טובה שלה, לפני שהשתיים נקלעו לריב משוגע, שהתנהל כולו על פני הפודקאסט והרשת. הפוד בנוי משני פרקים בשבוע – פרק קצר מדי יום ראשון, שבו אלכס נוטה לעדכן על החיים, הזיונים ומערכת היחסים שלה, ופרק מרכזי מדי יום רביעי, שבו בדרך כלל יש ריאיון גדול עם כוכבים שאולי שמעתם עליהם, אבל גם אם לא, בוודאי תמצאו בהם עניין. לאחרונה התארחו שם אנה דלווי, ג'יימי לין ספירס, וקלואי צ'רי, שחקנית הסדרה 'אופוריה' שמספרת על קריירת הפורנו המפוארת שלה.
מאלכס למדתי שמי שלא רוצה להיות חבר שלי, אין לי שום צורך להיות חברה שלו. אבל גם למדתי שאם הדבקתי את בן הזוג שלי במחלת מין, אני צריכה לעשות שלישייה ואז להאשים את הבחורה השנייה.
1 צפייה בגלריה
פודקאסט Call Her Daddy
פודקאסט Call Her Daddy
אלכס קופר לא מפחדת להגיד את מה שהיא חושבת
(Spotify)
מספר פרקים: 115
אורך פרק: 30-60 דקות
שפה: אנגלית
הפקה: Spotify
למי מיועד: אנשים שאוהבים נשים שלא מפחדות להגיד הכול בפנים
בשורה התחתונה: החברה הטובה הבאה שלכם.

המלצות נוספות: שינה וזוגיות, המסרים האפלים במלך האריות וגל טרור ברחבי ישראל

מה תנוחות השינה אומרות על הזוגיות שלנו? | סקס אפיל
בזמן השינה נחשפים כל הסודות שאנחנו לא מעזים להציג בפני בני הזוג שלנו במצב של ערות, ובניגוד לאורגזמה, את תנוחות השינה שלנו קשה עד בלתי אפשרי לזייף. לורי שטטמאור בדקה עם מעין בשן, מומחית ופרשנית לשפת גוף, מה תנוחות השינה מספרות על סוג וטיב הזוגיות שלנו? מה המשמעות של תנוחת "הכפיות" הפופולרית? איך נדע מי הדומיננטי בזוגיות רק בהתאם לצד שהוא או היא ישנים בו בלילה? וגם: טריקים שיעזרו להעביר לצד השני מסרים תת-הכרתיים, בזמן שהוא עמוק בחלום התשיעי.

המסרים האפלים במלך האריות | אבק פיות
מלך האריות הוא אחד הסרטים שהכי מסמלים את אולפני וולט דיסני ואולי את הקולנוע בכלל במאה ה-20. משי אייד בחנה ביחד עם חוקר התרבות והקולנוע איציק רוזן אם ייתכן שבין הסצנות האייקוניות של מופאסה, סימבה, פומבה ונלה מסתתרים מסרים המושפעים מתקופות אפלות.

איך עוצרים את גל הטרור | הכותרת
השבוע החל ברוח חיובית, כשנודע שארבע שרי חוץ ממדינות ערב יגיעו לוועידה היסטורית בשדה בוקר ביחד עם שר החוץ הישראלי ערב צום הרמאדן. הרוח האופטימית התנפצה ביום ראשון בערב עם הפיגוע בחדרה. יומיים לאחר מכן בא הפיגוע בבני ברק, וכבר היה ברור – אנחנו בעיצומו של גל טרור חדש. בפודקאסט הכותרת בחנו השבוע איך ניתן לעצור את ההסלמה ברחובות ישראל.

הצטרפו לקהילת 'פודקאסט להמונים' בפייסבוק, וכמובן אל תחמיצו את פרקי השבוע של הכותרת, האמת היא וריפרש