השהות בבית והחנויות הסגורות במהלך החודשים האחרונים הפכו את כולנו למומחים לקניות אונליין, השוואת מחירים ואיתור דילים ברשת. כתוצאה מכך, הצרכנים של היום דורשים מאפליקציית הקניות שלהם להיות הרבה יותר מ'עוד חנות'. האפליקציות המובילות והחדשניות בעולם הקניות אונליין מציעות כלים דיגיטליים מותאמים אישית ושדרוג לחוויית קניות בכל העולמות - גם אונליין וגם בסניף.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מהם 6 החלקים שמרכיבים פלטפורמת קניות מותאמת לעידן של היום? ומהי האפליקציה שהושקה ממש בימים אלו ומבשרת על עידן חדש של קניות?

לקנות מכל מקום, בשיא הנוחות והקלילות

כדי ליצור חוויה כוללת, אפליקציית קניות אונליין ב-2021 צריכה להציע נוחות וחוויית משתמש חלקה, ניווט נוח ותהליך רכישה יעיל וברור.
הצרכנים של היום לא מוכנים לעבוד קשה בתפעול האפליקציה - כל המטרה באפליקציות בנייד היא נוחות וקלות שימוש. כדי שנוכל לקנות מכל מקום עם הסלולרי שלנו, צריך להציע חוויה מספיק חלקה לקנייה תוך כדי ביקור בסניף/ בחנות, בזמן צפייה בטלוויזיה או בתור לקופת חולים.

3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

מגוון רחב - מקום אחד עם כל המוצרים, במקום להתרוצץ בין כל האתרים והאפליקציות

המטרה המקורית של קנייה אונליין היא לחסוך לכם ביקור בחנות הפיזית, אבל הצרכנים של היום רוצים הרבה יותר. כדי שלא תאלצו להיות 'מטורטרים' בין האתרים, פלטפורמות מתקדמות מרחיבות את מגוון קטגוריות המוצרים שהן מציעות. ממש כמו שאמאזון ביססה את עצמה בתור הפלטפורמה 'שיש בו הכל', גם הישראלים רוצים בקצה האצבעות אפליקציה עם טווח רחב של מוצרים, החל ממזון ועד קוסמטיקה, מוצרים לבית ומוצרי חשמל.
התאמה אישית - עולם שלם של כלים דיגיטליים שיעזרו לקנות חכם יותר
בעידן הנוכחי, פלטפורמת מועדוני לקוחות לא יכולה לשרוד בלי התאמה אישית ללקוח. אפליקציות חכמות מציעות קופונים למוצרים שהלקוח אוהב ונוהג לרכוש, מציגות מבצעים מותאמים אישית, שומרות רשימת קניה שמתעדכנת לפי הרגליה הקנייה, ועוד. אפליקציה קמעונאית מוצלחת מציעה מגוון כלים דיגיטליים פרסונליים ללקוחות המועדון שלה לקנייה חכמה, עם מינימום מאמץ ומקסימום חיסכון.
בנוסף, ללקוחות של ימינו יש מערכת יחסים אישית עם המותגים שהם צורכים, כך שהתאמה אישית היא חלק חיוני ומהותי מכל חוויית קניות ברשת.

חווית שירותים דיגיטליים בסניף

בתקופה שאנחנו מנסים לצמצם מגע פיזי ואינטראקציות עם נותני שירות בחנויות, האפליקציה מאפשרת לנו ליהנות מכלים דיגיטליים מתקדמים, בכף ידנו וללא צורך במגע פיזי, כגון: טעינת קופונים בסניף, שחרור עגלה בקליק, התעדכנות במבצעים מותאמים אישית, אפשרויות 'סרוק וקנה' המאפשר לדלג על הקופות, איתור פריט בסניף ועוד ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

שירות לקוחות דיגיטלי ומיידי בצ'אט ובוואטסאפ

אפליקציה יעילה מנצלת את הערוצים הדיגיטליים הנוכחיים כדי לתת שירות מיידי - במקום לנסח דוא"ל או לחכות על הקו, הצרכנים משתמשים היום ב'שירות לקוחות בקליק', בוואטסאפ ובצ'אט כדי לתקשר עם רשתות ומותגים. לכן, אפליקציה צריכה להציג נגישות מיידית לשירות לקוחות בערוצים אלו, ולהבטיח מענה מיידי.

עידן חדש של קניות - האפליקציה שמאפשרת לקנות הכל ומכל מקום, אונליין ובסניף

לישראל יש כבר 'אמאזון' משלה. בשנים האחרונות שופרסל אונליין הפכה לפלטפורמה דיגיטלית רחבה עם מוצרי סופרמרקט, מוצרים אורגניים (Green), קוסמטיקה ופארם (Be) והקניון הגדול של שופרסל, אשר מציע החל ממוצרי חשמל ועד מוצרים לבית, מוצרים לתינוקות וילדים ועוד. מאבטיח ועד מדיח.
כעת משיקה שופרסל אפליקציית משודרגת שהיא חלק מבשורת העידן החדש של קניות, עם חוויית קניות אישית יותר, חסכונית יותר ומתקדמת יותר. בנוסף לאפשרות לקנות הכל במקום אחד באפליקציה מעוצבת ונוחה, האפליקציה החדשה מבטיחה למשתמש הצעות ערך מותאמות אישית, קופונים אישיים לפי היסטוריית הקנייה, צבירת נקודות מועדון, מבצעים מעודכנים בסניף הקבוע של המשתמש, ושירות לקוחות מתקדם בקליק, בוואטסאפ ובצ'אט. בין אתר שופרסל Online לאפליקציה יש סנכרון מלא ומיידי – ניתן להתחיל את הקנייה באתר ולהשלים אותה באפליקציה, או ההיפך.
אז אם אתם חולמים להזמין טלוויזיה מהאוטובוס בדרך הביתה, ירקות אורגניים מהישיבה במשרד או לממש קופונים בקלות ובמהירות בנקודות המכירה, זה הזמן להצטרף לחוויית הקניות המתקדמת באפליקציה החדשה של שופרסל.


פורסם לראשונה: 11:51, 22.02.21