יילמזלר על מאות עובדיה הקימה בשנות פועלה מבנים איקוניים ופרויקטים מורכבים, שהם אבן דרך בתחום הבנייה בישראל.
כך למשל, הקימה יילמזלר מאות פרויקטים בשיתוף פעולה מלא עם הקבלנים בוני הארץ ובשותפות עם החברות המובילות בשוק, כגון: דניה סיבוס, סולל בונה, אלקטרה, שפיר, אל־הר, אשטרום, מנרב, בסט ועוד, את מגדל הפיקוח החדש בנמל התעופה בן גוריון, את מגדל שרונה עזריאלי בתל אביב, מגדלי יו, מגדל אנרגייה סולרית באשלים, עשרות מגדלי מגורים, שכונות שלמות של מבנים צמודי קרקע, מגדלי אשפוז, תחנות כוח, מנהרות, עשר תחנות הרכבת הקלה בתל אביב, גשרים לרכבת ישראל, אצטדיונים, מרכזי תרבות ועוד, והכל בליווי מקצועי על ידי מנהלי פרויקטים מומחים ומהנדסים לאורך כל תקופת הביצוע.
3 צפייה בגלריה
( צילום: shutterstock)
יילמזלר נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום ביצוע עבודות הנדסה בנאיות, עושה שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם - המאפשרות קיצור בלוחות הזמנים וחיסכון בעלויות, כשדגש מרבי מושם על קיום נוהלי בטיחות מחמירים ביותר וללא פשרות.
יילמזלר מקפידה על קיום הדרכות יומיות בקרב עובדיה באתרים השונים. לצד זאת מפעילה החברה מתקן אימונים לבנייה בגובה, שבאמצעותו עובר כל עובד הכשרה עם הגעתו לישראל. עוד מפעילה החברה רחפן לאיתור עבירות בטיחות באתריה השונים.
משבר הקורונה משפיע רבות על תחומי החיים השונים. ענף הבנייה בישראל, לצד ענפים נוספים הנסמכים על עובדים זרים, המשיך לעבוד בכל תקופת המגפה ונקלע למחסור בידיים עובדות. עם פרוץ המשבר פעלה יילמזלר כדי להביא לארץ עובדים חדשים שיחליפו את העובדים שסיימו את תקופת אשרת העבודה שלהם ושבו לטורקיה. זאת לאחר שמדינת ישראל גיבשה ואישרה את המתווה החדש שקבע כללים להבאת עובדים זרים לישראל.
3 צפייה בגלריה
אריק אחמט, מנכ'ל יילמזלר ישראל
אריק אחמט, מנכ'ל יילמזלר ישראל
אריק אחמט, מנכ'ל יילמזלר ישראל
( צילום: באדיבות יילמזלר אינטרנשיונל חברה לבנייה)
בהיותה החברה הזרה הוותיקה בישראל, מקפידה יילמזלר על מעורבות בנושאים חברתיים, תרבותיים וספורטיביים. כך למשל, תורמת החברה לקידום ההשכלה הגבוהה בתחום ההנדסה, תורמת לאגודות ספורט ועוד. בתוך כך מהווה החברה גשר יציב ואיתן ביחסים הכלכליים בין שתי המדינות, כאשר אלפי העובדים ששבים לטורקיה הופכים לשגרירים טובים של ישראל.
אריק אחמט, מנכ"ל יילמזלר ישראל, מסכם: "למרות התקופה המאתגרת אנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי להמשיך ולתת את השירות והאיכות הכי טובים. לכן, עם פרסום המתווה, הפשלנו שרוולים ואנו משקיעים מאות אלפי שקלים כדי להביא לישראל עובדי בניין מקצועיים, תוך שמירה ועמידה בכל ההנחיות של הרשויות בישראל. בסופו של יום גם אני רוצה לסיים פרויקט לפני הזמן המתוכנן, לתת את השירות והאיכות ולשמור על בריאות העובדים. אני מאמין שמקבלי ההחלטות יאפשרו ליילמזלר להמשיך לתרום ולפתח את כלכלת ישראל עוד שנים רבות".


3 צפייה בגלריה
(צילום באדיבות יילמזלר אינטרנשיונל חברה לבניה)