כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב שדרות, ארן חזן (44), שניסה לרצוח את בת זוגו בסכין בחודש שעבר על רקע רצונה להתגרש ממנו. לפי האישום, בעת ניסיון הרצח אמר הנאשם למתלוננת: "אם לא תהיי שלי, לא תהיי של אף אחד". לאחר מכן אף איים "לסיים" גם עם ילדיהם.
האישום, שהגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מייחס לחזן עבירות של ניסיון רצח, איומים ופגיעה בפרטיות. הוא ביצע את העבירות, כשתלוי ועומד נגדו צו הרחקה האוסר עליו להתקרב למתלוננת ולהיכנס לביתה. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.
2 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
ניסה לרצוח את בת זוגו ואיים לרצוח גם את הילדים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לנאשם עבר פלילי הכולל הרשעות אלימות ובכללן גם אלימות נגד בת זוגו, אותה כאמור ניסה לרצוח וכן עבירות נגד שוטרים.
על פי האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, לבני הזוג שלושה ילדים משותפים. למתלוננת בת נוספת ממערכת יחסים קודמת, שאותה גידל הנאשם כבתו. על רקע רצונה של המתלוננת להתגרש, עקב הנאשם אחריה, איים שירצח אותה ושלח לה עשרות הודעות מטרידות ומאיימות.
ב-20 ביולי בשעות הערב, שכנע הנאשם את המתלוננת לצאת עמו לסיבוב ברכב כדי לדבר על עתיד נישואיהם, כשהוא נוטל עמו סכין יפנית חדשה באריזה. בשלב מסוים במהלך הנסיעה, שאל הנאשם את המתלוננת האם היא בטוחה שאינה רוצה לשקם את נישואיהם.
היא אמרה לו שהם לא מסתדרים וכי היא מעוניינת להתגרש. לאחר מכן, חטף ממנה הנאשם את הטלפון שלה, זרק אותו מחלון הרכב, הוציא את הסכין מהאריזה וחתך את המתלוננת בפניה.
2 צפייה בגלריה
תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
הנאשם הוציא את הסכין וחתך את פניה של בת זוגו" (אילוסטרציה)
(צילום: shutterstock)
הוא הסיט את רכבו לתוך חורשה מבודדת באזור כפר עזה, שם עצר ויצא ממנו. כשהסכין בידו תפס הנאשם בשערות ראשה של המתלוננת ומשך אותה בכוח אל מחוץ לרכב. חזן חתך את המתלוננת באמצעות הסכין פעם אחר פעם בפניה, בזרועה, בכתפה ובבטנה, בכוונה לגרום למותה.
מכתב האישום עולה כי המתלוננת נאבקה בנאשם ובשלב מסוים הצליחה להדוף מידיו את הסכין. הנאשם לא הרפה, משך בשערות ראשה וחבט באגרופיו בראשה ובפניה. בהמשך, הכניס אותה לרכב כשהיא פצועה ומדממת, והחל בנסיעה. הקורבן התחננה בפני הנאשם שיוריד אותה מהרכב, אך חזן המשיך ובמהלך הנסיעה הכה את המתלוננת המדממת שוב ושוב.
הוא אמר לה: "אם לא תהיי שלי, לא תהיי של אף אחד", והוסיף: "עכשיו לאחר מה שעשיתי לך אף אחד לא יסתכל עלייך". לאחר מכן איים הנאשם שכש"אסיים איתך", הוא ילך ו"יסיים" עם הילדים שלהם.
בהגיעם סמוך לתחנת הדלק "אלונית" בכפר עזה ולאחר תחינותיה של המתלוננת, עצר הנאשם ואפשר לה לצאת מהרכב לאחר שאיים עליה שהוא מתכוון להתאבד. המתלוננת המדממת הלכה בשארית כוחותיה אל התחנה, שם ביקשה עזרה מהעובד במקום, אשר הזעיק את כוחות ההצלה שפינו אותה לבית החולים ברזילי באשקלון.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.